جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: جهش و رشد علمی کشور دشمنان را نگران کرده بود و آنها به این دلیل دست به اقدام تروریستی شهادت دکتر فخری زاده زدند، اما بدانند با این کارها هرگز نمی توانند در حرکت نظام و انقلاب وقفه ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، ظهر امروز در جمع کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز ضمن محکوم نمودن اقدام رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در به شهادت رساندن دانشمند برجسته هسته  ای کشور شهید محسن فخری زاده، گفت: استکبار جهانی زمانی حرکت رو به جلو  و پیشرفت علمی کشور ما را در عرصه های مختلف مشاهده کرد دست به این گونه اقدامات کور و ناجوانمردانه زد و بهترین دانشمندان هسته ای کشور را به شهادت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: جهش و رشد علمی کشور دشمنان را نگران کرده بود و آنها به این دلیل دست به این اقدام تروریستی زدند، اما  بدانند با این کارها هرگز نمی توانند در حرکت نظام و انقلاب وقفه ایجاد کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه البرز تصریح کرد: چنین اقداماتی باعث بالندگی هر چه بیشتر کشور و اقتدار نظام می شود. آنها فکر می کنند با ترور شخیت های برجسته کشور می توانند انقلاب اسلامی را تضعیف و یا شکست دهند.

حجت الاسلام انصاری اهانت به ساحت مقدس و نورانی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را هم محکوم کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha