جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام انصاری

 حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز تصریح کرد: در حوزه سبک زندگی فقط حرف و شعار نباشد، بلکه باید عملاً در زندگی مردم جاری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، عصر امروز در نشستی با جمعی از اساتید مدارس علمیه استان البرز از تلاش های آنها در تربیت طلاب تقدیر کرد.

وی به نقش تقوا در زندگی پرداخت و بیان کرد: افراد با تقوا در زندگی بن بست ندارند و همواره برای رفع مشکلاتشان راهکار دارند، ولی انسان هایی که بی تقوا هستند به بن بست می رسند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه البرز با  بیان اینکه احسان بالاتر از تقوا است، بیان کرد: در این مرحله انسان کار خوب را به زیبایی انجام می دهد و همین باعث رسیدن به مقصد که همان وصال الهی است، می شود.

 وی با اشاره به این که برنامه ریزی در راستای سبک زندگی اسلامی بسیاری از مشکلات را حل می کند، خاطرنشان کرد: در حوزه سبک زندگی فقط حرف و شعار نباشد، بلکه باید عملاً در زندگی مردم جاری شود.

 حجت الاسلام انصاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده، بیان کرد: ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی  و شهید محسن فخری زاده و دیگر شهدای هسته ای به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی اقدام نگینی برای مدعیان حقوق بشر بود و باردیگر نام آمریکا را در لیست تروریست‌های جهان به ثبت رساند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha