شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 931703
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
شهید فخری زاده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بردسکن گفت: باید بدون هراس از دشمن و به طور قاطع پاسخ ترور شهید فخری زاده و یاوه گویی های استکبار نسبت به انقلاب را داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علی‌اصغر ارزانی در نشست «بررسی نقش و جایگاه علمی شهید فخری زاده و تأثیر آن در پیشرفت علمی کشور» که به همت واحد پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) بردسکن به‌ صورت مجازی برگزار شد، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده و محکوم نمودن این حرکت بزدلانه رژیم صهیونیستی، گفت: دشمنان ایران در طول چهار دهه که از انقلاب می‌گذرد، گمان کردند که می‌توانند رشد علمی کشور را با ترور دانشمندان، متوقف و یا حرکت آن را آهسته تر کنند، اما این تفکر، توهمی بیش نخواهد بود و با ترور یک شخصیت علمی نه ‌تنها پرچم انقلاب اسلامی بر زمین نمی‌ماند بلکه صدها نفر این حرکت را ادامه می‌دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بردسکن در ادامه با بیان اینکه خلأ جوامع غربی، جدایی علم از اخلاق است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های شهید فخری زاده، داشتن علم و تقوا بوده، لذا این شهید والامقام به غرب‌گرایان ثابت کرد که ضمن اهل تقوا و پرهیزکاری بودن، می‌توان جزو نخبگان کم‌نظیر جهان هم قرار گرفت و از انسانیت فاصله نداشت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ارزانی در پایان با اشاره به وظیفه مسئولان و ملت در برابر خون این شهید عزیز، خاطرنشان کرد: باید در عرصه های بین المللی و دیپلماسی از همه توان خود استفاده کرد و بدون هراس از دشمن و به طور قاطع پاسخ ترور شهید فخری زاده و یاوه گویی های استکبار نسبت به انقلاب را داد.

وی با تأکید بر این که عموم جامعه نیز با تمام سلایق سیاسی، باید وحدت کلمه را حفظ کنند، اظهار کرد: امیدواریم خون این سربازان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز حکومت جهانی امام زمان(عج) باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha