شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عهد و پیمان دختران دانش‌آموز اهوازی با آرمان شهید فخری زاده

حوزه/ دختران موسسه فرهنگی ولایت عشق، با عرض ارادت به شهید فخری زاده و عهد و پیمان با خداوند متعال، امر رهبر خود را لبیک گفته و تصریح کردند که قلم این شهید بر زمین نمانده و راه او را ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دختران موسسه فرهنگی ولایت عشق، مراسم بزرگداشت شهید دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده را به‌صورت مجازی برای دانش‌آموزان برگزار کردند.

عصر امروز دختران موسسه فرهنگی ولایت عشق با عرض ارادت به شهید فخری زاده و عهد و پیمان با خداوند متعال، امر رهبر خود را لبیک گفته و تصریح کردند که قلم این شهید بر زمین نمانده و راه او را ادامه خواهند داد.

این بزرگداشت در محیط اسکای روم برگزار شد و دانش‌آموزان با پخش کلیپ و عکس نوشته‌ها و نمایش رادیویی که خود، آن‌ها را تولید کرده بودند به نحو احسن به اجرای بزرگداشت شهید محسن فخری زاده پرداختند.

سخنران این بزرگداشت حجت‌الاسلام رستم پور بود که وی ضمن تشکر از اقدام زیبا و انقلابی دانش‌آموزان برای بزرگداشت این شهید هسته‌ای، گفت: امروز دشمن چشم دیدن قدرت ملت ایران را در امنیت و پیشرفت‌های علمی ندارد و البته تون مقابله با آن‌هم ندارد؛ لذا از هر راه سخیفی همچون ترور برای کم کردن سرعت پیشرفت این ملت استفاده می‌کند.

دختران موسسه فرهنگی ولایت عشق در پایان برنامه با قرائت بیانیه ضمن محکوم کردن عمل سخیف دشمنان انقلاب در ترور دانشمندان هسته‌ای با رهبر معظم انقلاب عهد بستند که با درس خواندن راه این شهید دانشمند را ادامه خواهند داد و از دولتمردان هم خواستند که به راهبردهای مقام معظم رهبری گوش فرا دهند و بدانند راه پیشرفت این کشور جز تلاش و کوشش و اتکا به جوانان نیست و اجازه خیانت به خون شهیدان بزرگی چون سردار قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده را با صحبت از مذاکره با دشمنان قسم‌خورده این انقلاب ندهند.

لازم به ذکر است دختران دانش‌آموز برگزار کننده این بزرگداشت، دو سال است که عضو طرح تربیت نخبه علمی و انقلابی موسسه فرهنگی ولایت عشق می‌باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha