یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: دشمن به خیال خام خود با ترور شهیدان هسته ای و دفاعی، می خواهد مردم انقلابی ایران را از برکات علوم و فناوری روز دنیا محروم کند.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با بیان اینکه پس از برجام نافرجام، دشمنان به دنبال تضعیف توان دفاعی ما هستند، اظهار داشت: غفلت از راهبرد حکیمانۀ رهبری فرزانه و امتیازدهی در مذاکرات هسته ای، دشمنان را به طمع انداخته است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: وعده ای که بر اساس آن قرار بود، هم چرخ سانتریفیوژ و هم چرخ اقتصاد مردم بچرخد، نه تنها عملی نشد، بلکه مردم شاهد بالا رفتن قیمت های نجومی اجناس و کالا در بازار هستند.

وی تصریح کرد: سیاست انفعالی در مذاکرات هسته ای، دشمنان ایران اسلامی را بر آن داشت تا به جای انجام وعده‌های برجامی، به دنبال برجام موشکی باشند.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: به رغم داشتن اقتدار دفاعی و نظامی، حال جای این سؤال باقی است که چه چیز دشمن را به طمع ترور شهیدان، «سلیمانی» و «فخری زاده» وا داشته است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال توافقی ورای برجام هستند تا توان موشکی و منطقه ای ایران را هم در بر گیرد.

حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: دشمن به خیال خام خود با ترور شهیدان هسته ای و دفاعی، می خواهد مردم انقلابی ایران را از برکات علوم و فناوری روز دنیا محروم کند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور خاطرنشان کرد: شهادت سرداران دفاعی و نخبگان علمی کشور، مردم بصیر و ولایتمدار را در ادامه پیشرفت همه جانبه، متحد و مصمم تر می کند.

وی در پایان گفت: حال که در این عصر و زمان، شاهد خصومت اردوگاه کفر و همگامی جریان غربگرا در برابر اسلام ناب محمدی(ص) هستیم، تنها راه غلبه بر قدرت پوشالی دشمنان، پیروی از فرامین رهبری حکیم و فرزانه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha