پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ترور ناجوانمردانه شهید دکتر «محسن فخری زاده» را به دست خود فروشان استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، در پیامی با محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید «محسن فخری زاده» از دانشمندان ممتاز هسته ای کشور به دست خود فروشان استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد، نور خود را کامل خواهد گردانید.

شهادت تنها پاداش درخور مجاهدان کهنسال تربیت یافته مکتب خمینی کبیر(ره) است که کسوت سربازی خود را در وفاداری از نائب الامام ادامه دادند. بی گمان غایت نهایت عمر شرارت های نظام استکبار، خاموش کردن نور الهی انقلاب اسلامی است که چشم روشنی و رسواگر مستکبران و مستبدان عالم است.

شهادت دلیر مرد عرصه دفاع مقدس و جهاد علمی و خادم ماندگار به ملت، جناب دکتر محسن فخری زاده را اگر چه ملت بزرگ ایران اسلامی را در سوگی عظیم و ماتمی دردناک فرو برد، اما چراغ راهی است برای همگان، خصوصا مدعیان سیاست ورزی و شیرین عقلان مذاکره پرست، همان کسانی که کلید حل مشکلات را از دشمن طلب می کنند.

همگان به هوش باشند که نتیجه چراغ سبز دشمن، کشاندن دشمن از فرودگاه بغداد به شرق تهران است و بیم آن می رود که دشمن بر سر و گوش آنان لگد بگذارد و باز هم چشمان به خواب رفته و آنان از خواب گران بیدار نشود.

شهادت سردار گمنام و مجاهد خاموش عرصه جهاد علمی، خصوصا افسر ارشد جهاد بیوتروریسم را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

 

صادق ایرانی- مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha