پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فخری زاده

حوزه/ ۱۱ تن از ائمه جمعه آذربایجان شرقی با صدور پیام های جداگانه ای، شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز ، ۱۱  تن از ائمه جمعه آذربایجان شرقی در پی شهادت شهید محسن فخری زاده پیام های تسلیتی صادر کردند.

 امام جمعه بناب :

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری‌زاده رضوان الله علیه، سخت و جانکاه بود. آنچه که امروز رخ داد، برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی است که رژیم منحوس صهیونیستی با افتخار خودش را پرچم‌دار آن می‌داند.

اینجانب شهادت این دانشمند و مدیر متخصص و شایسته را که در راه خدا و توسط پلیدترین عناصر تروریستی به شهادت رسید، خدمت رهبر معظم انقلاب، همکاران و خانواده این شهید بزرگوار و مردم عزیز کشورمان تبریک و تسلیت عرض می کنم و علو درجات آن شهید فرزانه را از خداوند خواستارم.

مصطفی باقری بنابی - امام جمعه بناب

 امام جمعه لیلان:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرحین بما اتاهم الله من فضله و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم الا خوف علیهم و لا هم یحزنون
آل عمران ۱۷۰

از فضیلتی که خدا نصیبشان کرده است شادمانند و به آن ها که در پی شان هستند وهنوز به آن ها نپیوسته اند بشارت می دهند که بیمی بر آن ها نیست و اندوهگین نشوند.

بار دیگر چهره واقعی شیطان بزرگ و رژیم پلید صهیونیستی در منطقه برای ملت های حقیقت جو نمایان شد. این ها با ترور شهید عزیز دکتر محسن فخری زاده، دست چدنی خود را از دستکش مخملی بیرون کشیدند که با خیال خام خود ضربه ای علمی به جبهه مقاومت وارد کنند. ولی به فرمایش حضرت امام ره (بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود). بحول و قوه الهی صدها شاگرد این شهید عزیز پروژه های علمی او را ادامه خواهند داد .

 اینجانب بعنوان سرباز کوچک این نظام مقدس فقدان ایشان را به محضر مبارک حضرت امام خامنه ای مدظله تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای این شهید سعید علو درجات و برای بازماندگان  و شاگردان صبر و اجر  مسئلت می کنم.

 امید بر آن است که باری تعالی عمر ما را در رضای خودش قرار داده و مرگ ما را در شهادت  مقرر فرماید .

علی غفاری امام جمعه لیلان

 امام جمعه میانه :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

شهادت هنر مردان خداست

عروج ملکوتی بزرگترین سرباز علمی نظام مقدس ایران اسلامی را که به دست شقی‌ترین ومفسدترین افرادجامعه خون پاکش در راه دفاع از اسلام و ام القرای اسلام ریخته شد را به محضر امام عصر ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت می‌گویم.

همانگونه که مقام معظم رهبری و نماینده مکرمشان در استان اذربایجان شرقی فرمودند مسئولان امنیتی باید تمام دست اندرکاران ودستهای پیدا و ناپیدای این جنایت را آشکار و پیدا نموده و همه را به سزای اعمال پلیدشان برسانند.

منتظرخبرهای خوش سربازان گمنام امام عصر علیهم السلام خواهیم ماند و از عموم مردم عزیز بخصوص جوانان می خواهم که ضمن هشیاری کامل کوچکترین تحرکات دشمن را رصد و برای حفظ امنیت پایدار نظام مقدس اسلامی که با جانفشانی بسیاری ازجوانان غیور امت در داخل  و خارج مرزها بدست امده در اختیار حافظان امنیت کشور قرار دهند.

با تقدیم بهترین درودها وسلام‌هابر ارواح طیبه شهیدان 

عبدالله محمدی امام جمعه میانه

 امام جمعه مهربان :

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلً

بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، یکی دیگر از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند و دل نائب امام زمان (عج) ، ملت شریف ، خانواده های معظم شهدا و فرزندان ولایت  را به درد آوردند.            

دشمنان جاهل و نادان بدانند این شهادت موجبات همدلی نیروهای انقلاب و رهروان  راه ولایت و آمادگی برای انتقام و مبارزه بی امان با استکبارجهانی و رژیم خبیث صهیونیستی تا محو و نابودی کامل آنها را از صفحه روزگار فراهم نموده و خفت و خواری سران کفر و استکبار و وابستگان پست وحقیر منطقه ای شان را شاهد خواهیم بود.  با صدای رسا به گوش جهانیان می رسانیم که شهادت این عزیزان ملت ما را بیدار تر می کند  ودر راه مبارزه با استکبارجهانی و رژیم خبیث صهیونیستی مصمم تر.

اینجانب از طرف خود و مردم بخش مهربان ، شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را محضر صاحب العصرامام زمان(عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدّ ظلّه العالی، امّت حزب الله و همه همکاران آن شهید عزیز بویژه خانواده  محترم آن شهید عزیز تسلیت عرض می نمایم و تداوم راه  و علّو درجه  آن شهید بزرگوار را از درگاه خداوند قادر و متعال خواستارم و امیدوارم انتقام سخت در انتظار مسببان این حادثه باشد.
عینلو  امام جمعه مهربان

 امام جمعه سردرود :

بسم رب الشهدا وصدیقین
بی شک ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هسته ای ایران عزیزمان سردار حاج محسن فخری زاده که خار چشم دشمنان بود ضایعه ای دردناک برای همه مردم سرزمینم است. اما در ایامی که به نام هفته بسیج مزین است، گلی از بوستان رشادت به دست صهیونیسم کوردل ترور شد و به شهادت رسید تا این انقلاب قدرتمند تر از پیش شود. وچه زیبا فرمود امام شهیدان که : ما را بکشید ملت ما بیدار تر میشود.
این شهادت بر مقام معظم رهبر  و ملت بزرگ ایران و خانواده محترم و همرزمان سردار فخری زاده تبریک و تسلیت باد.
جلیل جلیلی امام جمعه سردرود

 امام جمعه صوفیان :

بسم الله الرحمن الرحیم  

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود. خداوند به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد.

بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه ، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.  

شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و  توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد. گروههای تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم  بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود. 

اینجانب، شهادت این دانشمند صنعت دفاعی را محضر حضرت ولیعصر(عج)و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، وملت شریف ایران و خانواده گرانقدر ایشان مخصوصا مردم شهید پرور و ولایی و انقلابی شهرستان شبستر وبخش صوفیان تسلیت عرض می نمایم .
 
 حسن مرسلی
 امام جمعه صوفیان

 امام جمعه هریس :

بسم رب الشهداء والصدیقین

نظام جمهوری اسلامی ایران بسیجیان جان بر کف و رهبر فرزانه عزیزمان، فرزندان با نام و گمنام زیادی دارد آنچه اتفاق می‌افتد.

حماقت و جنایت صهیونیزم بین الملل در نشان دادن کارنامه خویش است و آنچه به جا می‌ماند سرافرازی ملت شهیدپروری است که اجر مجاهدت در برابر استکبار را با شهادت در راه خدا می‌گیرد.

شهادت فخر آفرین ایران و پنجمین شهید هسته‌ای را تبریک و تسلیت و سربلندی و طول عمر رهبر عزیزمان را آرزومندیم.

و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

رضا نصرالله‌پور
امام جمعه هریس

 

امام جمعه باسمنج:

بسمه تعالی
شهادت استاد فرزانه و دانشمند رده بالای  هسته‌ای و موشکی  جناب آقای دکتر محسن فخری زاده را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی له الفرج و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و به ویژه به شاگردان و خانواده مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و انتظار به حق و شایسته از مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این است که در اسرع وقت انتقام این شهید دانشمند گرفته شود و مسببین این جنایت هولناک عاملین و آمرین، به سزای اعمال زشت خود برسند.

 احمدی  امام جمعه باسمنج

امام جمعه ورزقان:

باز هم جمعه شد و قاسمِ دیگر دادیم                    باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم

رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز                       باز هم هدیه به مهدی گلِ پرپر دادیم

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا  

با عرض سلام و احترام

گلی دیگر از بوستان دانشمندان هسته ای  انقلاب اسلامی، جناب آقای دکتر محسن فخری زاده  در روز جمعه ۷ آذر ، توسط شقی ترین و پلید ترین شیاطین  به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

شهادت ایشان را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم شهیدپرور و بصیر ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می کنیم.
   
روحشان شاد    راهشان پر رهرو  

پورمحمد امام جمعه ورزقان

امام جمعه هشترود:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

روح بلند و ملکوتی دانشمند بزرگ هسته ای و سردار با عظمت جبهه های دانش و پژوهش،  شهید فخری زاده، به یاران شهیدش پیوست.

این مرد پرتلاش که عمری به صورت گمنام به مجاهده در راه اعتلای ایران و نظام اسلامی پرداخت، در این اواخر نیز از مهمترین و موثرترین دانشمندان مبارزه با ویروس منحوس کرونا بود.

شهادت این بزرگمرد را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و آحاد ملت قهرمان پرورمان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

ایادی استکبار که دستهای ناپاکشان از آستین نحس و نجس صهیونیسم برآمد و این سرمایه بزرگ را از این ملت گرفت، منتظر باشند که فرزندان غیور ایران و سربازان جان برکف رهبری، آنها را به بدترین شکلی مجازات کنند و انتقام پشیمان کننده ای از آنان بگیرند.

وسیعلم الذین ظلموا ایَّ منقلب ینقلبون
حسن جعفریان
امام جمعه هشترود

امام جمعه کلوانق:

بسمه تعالی

شهادت دانشمند برجسته و مدیر موفق شهید محسن فخری زاده را به مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای،  مردم عزیز کشورمان، همکاران ایشان در وزارت دفاع و مخصوصاً خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سید محمد موسوی امام جمعه کلوانق

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha