جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فخری زاده

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، مدیریت مدرسه علمیه آیت الله بهاری و دبیر ستاد امر به معروف استان هر یک در پیام های جداگانه‌ای با محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، خواستار مجازات قطعی عاملان و آمران آن شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور، شهید فخری زاده، جمعی از مسئولان و نهادهای استان همدان با صدور پیامی، خواستار مجازات قطعی عاملان و آمران آن شدند.

حوزه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار در پیامی، ضمن گلایه از مشاهده از دست دادن دانشمندان کشور، از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کشور خواست تا با شناسایی عوامل این اقدام تروریستی، آنها را به اشد مجازات برسانند.

متن پیام آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

خبر شهادت دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور باعث تالم و تاثر گردید.

ایشان در طی سالهای خدمت و در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند،  این عمل ناپسندانه و ناجوانمردانه نشانگر ضعف و هنجار شکنی دشمنان ایران همچون رژیم صهیونیستی می‌باشد.  

شهادت ایشان را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور ایران اسلامی، نیروهای مسلح و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

غیاث الدین طه محمدی
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری

متن پیام حوزه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

حلقوم‌ها را می‌توان برید اما فریادها را هرگز، فریادی که از حلقوم بریده بر می‌آید جاودانه می‌ماند. (شهید مرتضی آوینی)

بار دیگر دست جنایت پیشه کفر و استکبار و صهیونیسم و ایادی مزدور آنها مرتکب جنایتی دیگر شد و تروریست‌های خبیث، سربازی دیگر از مجاهدان و جان‌برکفان اسلام و ولایت، شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای، که توانسته بود در عرصه علم و جهاد خدمات بی‌نظیری تقدیم اسلام و انقلاب نماید را به شهادت رساندند.

متاسفانه شاهد هستیم که این جنایت با اشاره مستقیم نتانیاهوی خبیث و خونخوار و در غفلت مسئولان مربوطه چنین فاجعه جبران ناپذیری رخ داد.

آقایان مسئول تا کی باید شاهد از دست دادن دانشمندان هسته‌ای و نخبگان علمی خود باشیم؟ چرا باید دقیقا بعد از ۱۰ سال، در سالگرد شهادت شهید شهریاری از دانشمندان هسته‌ای، و دقیقا یک روز بعد از آنکه یک جاسوس با بدرقه‌ لبخندهای دیپلمات های ما آزاد می‌شود این اتفاق رخ دهد؟

در زمانی که عده‌ای دل به مذاکره با رئیس جدید استکبار بسته اند،  آیا این خود حامل پیام نیست؟ ما از مسئولین امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهیم با شناسایی هر چه سریعتر عوامل داخلی مزدور، آنها را به اشد مجازات رسانده و جوابی سخت و در خور، به عاملان خارجی آنها بدهند،  تا اینکه خود، درس عبرتی برای آنان بوده و از تکرار چنین اعمال جنایت باری جلوگیری شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان هم در پیام خود بر لزوم برخورد از موضع قدرت و عزت با بیگانگان تاکید کرد.

در این پیام آمده است: 

بار دیگر دشمنان کوردل وجنایتکار با همدستی رژیم غاصب صهیونیستی  با تروریکی دیگر از دانشمندان هسته ای پرده از چهره خبیث خود برداشتند و ملت ایران را در حسرت از دست دادن فرزندی از فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم درغم و اندوه فرو بردند.

شهادت این دانشمند بزرگ هسته ای فهماند نباید بجای اقدام از موضع قدرت و عزت دوباره طرح مذاکره و تعامل با بیگانگان را در سرپروراند. خداوند متعال در آیه ۷۳ از سوره توبه خطاب به پیامبر عظیم الشان اسلام می‌فرماید: «یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ» که متاسفانه باعقب نشینی ازاین اصل قرآنی شاهد این هستیم که دشمنان و نظام استکبار از به نتیجه رسیدن اهداف خود امیدوار شده‌اند.

شهادت محسن فخری زاده از دانشمندان خدوم هسته‌ای و دفاعی کشور را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) خانواده بزرگوار آن شهید و همه دلسوزان نظام اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علو درجات را مسالت دارم.

پیام مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان همدان:

انالله واناالیه راجعون
بار دیگر دشمنان زشت کردار و بدذات دانش آموخته‌ای چون عمار و حبیب، از مکتب جهادی خمینی کبیر و مغز متفکر هسته‌ای  را از ما گرفتند. آری استکبار و صهیونیسم بزدلانه با چراغ سبز مزدوران و نفوذیان دل‌ها را مالامال از غم هجران شخصیتی عزیز نمودند که مرام و خوی حاج قاسم را همواره با خود همراه داشت.

ضمن عرض تسلیت به محضر مولایمان حضرت بقیه‌الله‌الاعظم و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای «حفظه‌الله»، به دشمنان ابله می‌گوییم دیگر آسایش را حتی در گور هم نخواهید دهید و شمارش معکوس برای انتقام در انگشت منتقمین شهید هسته‌ای، بروی ماشه ایست که با اشاره فرماندهی کل قوا از بین رفتن اسرائیل را عملیاتی خواهد نمود.

ای شهید عزیز محسن فخری زاده، شاگردان دانشمند تو با قوت در هر شهر ایران اسلامی پایگاه هسته‌ای و موشکی را ایجاد و راه اندازی خواهند نمود و تو تکثیر خواهی شد و دشمنان معدوم این حقیقتی است که رقم خواهد خورد.

راهت پر رهرو باد

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان همدان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha