جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 930343
۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
سردار سلامی

حوزه/ سردار، غرورمان جریحه‌دار شده‌ است که مرد علم و عمل را در خیابان‌های شهرمان مظلومانه به شهادت می‌رسانند و مذاکره‌سانان غرب‌پرست هنوز دم از مذاکره می‌زنند.

خبرگزاری حوزه | سال‌ها زمان لازم است تا یک کشور بتواند دانشمند و اندیشمندی را در یکی از حوزه‌های علوم تربیت کند.

نیروی‌انسانی متخصص و متعهد از مهم‌ترین پایه‌های پیشرفت و رشد هر کشوری محسوب می‌شود.

هر دانشمند متخصص به مثابه یک سرمایه بی‌بدیل برای ترقی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی کشور است که حفظ و حراست از آنها یک ضرورت غیرقابل انکار است.

از دست دادن این نخبگان برای کشوری چون ایران که به تازگی از یوغ استعمار و استکبار رها شده و پا در عرصه علم و تکنولوژی نوین گذاشته‌است، بسیار تلخ‌ و تأسف‌بار است.

در یک دهه اخیر دشمنان ملت ایران و جمهوری‌اسلامی مزبوحانه دست به حذف فیزیکی این انسان‌های بی‌نظیر زده‌اند. 

شهادت شهیدان علی محمدی، احمدی‌روشن، شهریاری، رضایی‌نژاد و امروز هم شهید والامقام فخری‌زاده نشان از این دارد که دشمن تصمیم گرفته است مغز و موتور محرک کشور در عرصه علم و فن‌آوری را از کار بی‌اندازد و اینگونه قطار سریع پیشرفت کشور را متوقف نماید.   

باید اعتراف کنیم درحالی که آمریکا، اروپا، چین و روسیه بهترین امکانات رفاهی و امنیتی را برای دانشمندان خود فراهم می‌کنند و حتی به جذب متخصصین کشورهای جهان سوم می‌پردازند، اما گویا مسئولین دولتی ما هنوز هم به اهمیت حراست از این سرمایه‌های ارزشمند پی‌ نبرده‌اند.

واقعیت این است که مردم و نخبگان کشور امید چندانی به سرسپردگان داخلی غرب برای تامین امنیت کشور و دانشمندان خود ندارند.

اما در این چند سال اخیر به برکت فعالیت‌های بی‌نظیر سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی در عرصه تولید علم و همچنین خدمت‌رسانی به محرومین و حضور موثر در سیل، زلزله و ... سقف انتظارات مردم از این نهاد مقدس دوچندان شده‌است.

سپاه نشان داده‌است، که هر وقت اراده کند و در هر میدانی ورود کند موفقیت‌های چشم‌گیری عائد کشور و انقلاب می‌شود.

پس از شهادت سردارحاج‌قاسم سلیمانی، کلیپی از یادگار میادین دشوارجنگ تحمیلی و مرد پر اُبهت امروز محور مقاومت، سردار و فرمانده بی‌نظیر ایران حاج ‌حسین سلامی در فضای مجازی منتشر شد، که ایشان غیرتمندانه بر سر دشمنان فریاد برآورد و تاکید کرد اگر یک روز موی از سر یک ایرانی کم شود آنها باید منتظر انتقام سخت باشند و

امروز آن روز است سردار...

انتقام سخت و سریع از اسرائیل جنایتکار، یک مطالبه عمومی از سپاه پاسداران است.   

باید بگوییم؛

سردار، غرورمان جریحه‌دار شده‌است که مرد علم و عمل را در خیابان‌های شهرمان مظلومانه به شهادت می‌رسانند و مذاکره‌سانان غرب‌پرست هنوز دم از مذاکره می‌زنند.

سردار، انتقام از خون شهید فخری‌زاده مطالبه جامعه نخبگانی، حوزویون، دانشجویان و همه مراکز علمی پژوهشی کشور از شماست.

سردار، امروز همه مردم ایران از سپاه می‌خواهند، عزت و اقتداری که با کاسه‌لیسیِ غرب توسط عده‌ای سیاست‌مدار بی‌سیاست از کفمان رفته‌است را شما به کشور برگردانید.

سردار، امروز همه مردم بصیر ایران به این باور رسیده‌اند که اگر نزنیم می‌زنند، پس برای اینکه آمریکا و اسرائیل دوباره دست به چنین جنایتی نزنند، باید انتقام گرفت.   

امروز همه اندیشمندان و عقلای کشور متفقند که دشمن اگر برای جنایت‌هایش‌ هزینه سنگین پرداخت نکند جری‌تر می‌شود و جنایت‌های خود را گسترش می‌دهد.

سردار سلامی، ما منتظریم، الوعده وفا    

محمدصادق‌ ناطقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha