پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کسانی که مدعی حقوق بشر و دفاع از کرامت انسانی هستند جمعه گذشته دست هایشان به خون پاک فرزند برجسته این سرزمین آغشته گردید و این نشان داد که شعار دفاع از حقوق بشر تنها یک بهانه و بازیچه در دست مستکبرین علیه کشورهای مستقل است.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده توسط ایادی استکبار و صهیونیست جهانی، اظهار داشت: ترور و به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی را باید نشانه تحلیل و افول قدرت‌های استکباری در جهان دانست.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کسانی که مدعی حقوق بشر و دفاع از کرامت انسانی هستند جمعه گذشته دست هایشان به خون پاک فرزند برجسته این سرزمین آغشته گردید و این نشان داد که شعار دفاع از حقوق بشر تنها یک بهانه و بازیچه در دست مستکبرین علیه کشورهای مستقل است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه شهادت شهید فخری زاده نمی تواند حرکت انقلاب را کند نماید، افزود: سالیان سال است که دشمنان این کشور با ترور دانشمندان و نخبگان ایرانی می خواهند که روند رو به رشد این انقلاب را متوقف کنند ولی این جنایت ها نتیجه عکس داده است.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: بی شک شاید اکنون شهید محسن فخری زاده در میان ما نباشد، ولی بی شک صدها محسن فخری زاده دیگر جای وی را پر خواهند کرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ترور فیزیکی و شخصیتی چهره برجسته کشور توسط آمران و عاملان صهیونیست جهانی نه تنها خللی در روحیه انقلابی ملت ایران ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث تقویت روحیه ولایتمداری این ملت خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha