جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فخری زاده

حوزه/ در پی شهادت شهید محسن فخری زاده حوزه علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف استان سمنان در بیانیه‌ای مشترک جنایت مذبوحانۀ ایادی ظلم و فتنه را به‌شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، در پی شهادت شهید محسن فخری زاده حوزه علمیه برادران و خواهران  و سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف استان سمنان در بیانیه‌ای مشترک جنایت مذبوحانۀ ایادی ظلم و فتنه را به‌شدت محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود. خداوند به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد .  محمد/۶_۴

بار دیگر ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی دستان جنایتکار خود را به خون پاک دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده آغشته کردند.

دشمنان زبون و خبیث بدانند پیشرفت علمی کشور ایران که با نگاه اعتقادی و ادای تکلیف دینی شروع شده توقف ناپذیراست وبا خون شهدایی همچون فخری زاده درخت انقلاب وبیداری و مقاومت ملت های مظلوم جهان ، آبیاری خواهد شد و بر هرشاخسار آن،جوانان دانشمند شهادت طلب وانقلابی بی شماری، به ثمر خواهد نشست.

حوزه علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده را به محضر امام زمان (علیه السلام) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، امت حزب الله، خصوصا خانواده عزیزشان تبریک و تسلیت عرض نموده و خواستار اجرا شدن مطالبه ولی امر مسلمین جهان مبنی بر پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری و تداوم تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخش‌هایی که وی بدانها اشتغال داشت  هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha