پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فخری زاده

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: لازم است به ترور شهید فخری زاده پاسخ قاطع داده شود و اگر دشمن از این اقدام خود پشیمان نشود بیشتر از قبل جری تر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی، وحیده محمدلو امروز در مراسم گرامیداشت شهید محسن فخری زاده که به صورت مجازی در مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی برگزار شد، با بیان این که این شهادت بار دیگر ماهیت پلید دشمنان نظام اسلامی را برای ملت ما آشکارتر کرد، اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل ملعون، از دشمنان سرسخت ایران و تمام ملت های آزاده هستند و با شهادت عزیزان ما، دشمنی آن ها به ملت ما آشکارتر می شود و مردم ایران اسلامی با این شهادت ها بیدارتر می شوند.

وی با تصریح بر این که با وجود این ترورها و شهادت، اگر کسانی باز هم دم از مذاکره با آمریکا بزنند، عقل خود را باخته اند، گفت: هیچ انسان شریف و باغیرت و عاقلی بعد از دیدن این همه تحریم و نامردی به دشمن اعتماد نمی کند و همان طور که رهبر انقلاب هم دیروز بیان کردند، پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و  پیگری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ بخشهائی که وی بدان ها اشتغال داشت، از مهم ترین وظایف مسئولین و مردم است.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، تلاش علمی کشور و راه شهید فخری زاده ها نباید متوقف بشود و دشمنان گمان نکنند که این شعله خاموش شدنی است چرا بنابر وعده خداوند این شعله هرگز خاموش نخواهد شد و لازم است در همه عرصه های علمی کشور از جمله هسته ای و نظامی با قدرت بیشتر از قبل تلاش ها صورت گیرد و پیشرفت ها حاصل شود.

وی با بیان این که آن هایی که به تولید علم تشوبق می کنند، به مردم خدمت می کنند و به فکر ملت ایران هستند، اضافه کرد: لازم است به ترور شهید فخری زاده پاسخ قاطع داده شود و اگر دشمن از این اقدام خود پشیمان نشود بیشتر از قبل جری تر می شود.

محمدلو در پایان با بیان این که شهید فخری زاده ها به اعنوان الگو و سرمشق جوانان هستند، گفت: مسئولین کشور باید شهید فخری زاده ها را بیش از گذشته به مردم و جوانان معرفی کنند تا الگوی درست در شکل جوانان شکل گیرد.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha