پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: برای نابودی دشمن باید دو نوع موشک به سمت دشمن شلیک شود! یک نوع آن توسط سرداران سپاه و نوع دیگر توسط مردم؛ که آن موشک همان انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب یک دولت انقلابی توسط مردم است تا برای همیشه دست جریان غیرانقلابی از ایران اسلامی کوتاه شده و دیگر شاهد این‌همه توهین و ترورهای ناجوانمردانه نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، شامگاه گذشته در تجمع انقلابیون اهواز که در محکومیت عاملان ترور شهید فخری‌زاده در صحن حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد اظهارداشت: دشمن می‌داند تنها قدرتی که در مقابل آن‌ها قرار دارد ولایت‌فقیه و مرجعیت شیعه است؛ لذا شما می‌بینید که در چند سال گذشته هجمه‌های زیادی علیه امامین انقلاب خصوصاً مقام معظم رهبری به راه انداخته‌اند.

وی در ادامه به نقش امامین انقلاب در پیروزی‌های به‌دست‌آمده اشاره کرد و گفت: در دوران قاجار بااینکه ایران اسلامی فقط در مقابل یک دشمن و آن‌هم روسیه قرارگرفته بود ولی درنهایت بیش از  دوسوم کشور طی دو عهدنامه گلستان و ترکمانچای به روسیه واگذار شد؛ ولی در ۸ سال دفاع مقدس به خاطر وجود امامین انقلاب، ایران اسلامی مقابل تمام دنیا ایستاد و حتی یک وجب از خاک خود را تسلیم بیگانگان نکرد.

آینده کشور همچو آفتاب روشن است

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، در ادامه خاطرنشان کرد: همان‌طور که امامین انقلاب فرمودند آینده این کشور مثل آفتاب روشن است و این انقلاب به قله‌های موفقیت خواهد رسید؛ ولی حتماً بین راه سختی‌ها و مشکلاتی پیش رو خواهیم داشت که اگر این سختی‌ها نبود باید به مسیر خود شک می‌کردیم.

انتقام سخت ما در شلیک موشک خلاصه نمی‌شود!

وی خواستار گرفتن انتقامی سخت از دشمنان جمهوری اسلامی شد و تصریح کرد: انتقام سخت ما در شلیک موشک خلاصه نمی‌شود بلکه انتقام سخت ما بیرون کردن آمریکا و اذنابش از منطقه است.

ایران اسلامی چشم به انتقام سپاه و ارتش دوخته است / منتظر شلیک موشک به پایگاه‌های آمریکایی در منطقه هستیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی را مؤلفه‌های اقتدار نظام مقدس اسلامی دانست و اذعان داشت: ایران اسلامی چشم به انتقام شما عزیزان دوخته و مردم ایران آرام نخواهند گرفت تا زمانی که در آینده‌ نزدیک شاهد شلیک موشک‌های شما و نابودی پایگاه‌های آمریکایی در منطقه و همچنین نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل باشند.

با انتخاب دولتی انقلابی برای همیشه دست جریان غیرانقلابی از ایران اسلامی کوتاه کنید

وی افزود: برای نابودی دشمن باید دو نوع موشک به سمت دشمن شلیک شود! یک نوع آن توسط سرداران سپاه و نوع دیگر توسط مردم که آن موشک همان انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب یک دولت انقلابی توسط مردم است تا برای همیشه دست جریان غیرانقلابی از ایران اسلامی کوتاه شده و دیگر شاهد این‌همه توهین و ترورهای ناجوانمردانه نباشیم.

علت اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای جریان نفوذ داخلی است

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، علت اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای ما توسط دشمن را جریان نفوذ دانست و گفت: ما دو دشمن‌داریم یکی دشمن درونی و دیگری دشمن بیرونی، دشمن بیرونی ما خوب می‌داند که به‌تنهایی نمی‌تواند به ما ضربه بزند؛ چراکه تکیه‌ او به خائنین و نفوذی‌هایش در داخل است که باید هر چه سریع‌تر این افراد شناسایی محاکمه شوند و جلوی جریان نفوذ در کشور گرفته شود.

تا زمانی که دست جریان نفوذی و خائن غیر انقلابی از کشور کوتاه نشود هرگز از پای نخواهیم نشست

وی با اشاره به جسارت یکی از معاونین رئیس‌جمهور به امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: برخی به ما اشکال گرفتند که چرا در شرایط کرونانی یک تجمع مردمی تشکیل داده‌اید! باید به این اشخاص گفت «ما امت حزب‌الله حاضریم کرونا بگیریم و بمیریم ولی اجازه جسارت به امامین انقلاب را ندهیم» به همین دلیل و تا زمانی که دست جریان نفوذی و خائن و غیرانقلابی را از ایران اسلامی کوتاه نکنیم هرگز از پای نخواهیم نشست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان، ضمن تشکر از حاضرین در این تجمع اظهار کرد: به علت بیماری کرونا بنای ما بر حضور گسترده مردم نبود و فقط به دنبال دعوت جمعی از نخبگان استانی، روحانیت معزز، اساتید دانشگاه‌ها، طلاب و دانشجویان و خانواده‌های معزز شهدا بودیم تا اعتراض خود را اعلام کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حميد IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    احسنت به اين امام جمعه انقلابي .......قابل توجه ...اينگونه اخبار بايد در صفحه اول خبرگزاري حوزه نيوز درج شود