شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید محسن شفیعی

حوزه/ حجت‌الاسلام شفیعی گفت: تنها راه جبهه حق ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و آشتی‌ناپذیری و قدرت‌نمایی در کارزار همیشگی حق و باطل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، در پیامی با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند برجسته صنعت هسته‌ای و دفاعی کشور، اظهارداشت: این سرو سربلند نه اولین شهید میدان جهاد فی سبیل الله است و نه آخرین شهید این عرصه خواهد بود؛ اما آنچه مایه مباهات و سربلندی است رهروان بی‌شمار این راه پرافتخار و عزم مستحکم سرداران این طریق است.

وی ابراز داشت: آنآن‌که در محضر امام عظیم الشان آموختند که «آن‌که مردن پیش چشمش تهلکه است / نهی لاتلقوا بگیرد او به دست...» و اینان‌که در مکتب شما فرا گرفتند و ایمان آوردند که شهادت مزد تلاش الهی مردان راست قامت است.

حجت‌الاسلام شفیعی گفت: اینک با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت عروج آسمانی این مهاجر الی الله به حضور مبارک مقام معظم رهبری و جبهه مقاومت و آزادگان عالم و جامعه علمی کشور و خانواده این عزیز، بار دیگر اراده پولادین و استوار گام‌های جامعه علمی کشور را اعلام نموده و یقین داریم با راهبری و زعامت ولی امر مسلمین، این قافله به قله بلند فتح و ظفر خواهد رسید و گرد یاس و ناامیدی به چهره کریه نظام سلطه و خصوصاً آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل خواهید پاشید.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، در پایان بیان کرد: امام بزرگوار ما... شهادت این عزیز سند محکم و دلیل روشنی است بر  آنچه در مکتب شما آموختیم که سازش با دشمن و نرمش در برابر او نتیجه‌ای جز جسارت و زیاده‌خواهی و درنده‌خویی او ندارد و تنها راه جبهه حق ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و آشتی‌ناپذیری و قدرت‌نمایی در کارزار همیشگی حق و باطل است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha