پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار حمید دامغانی

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با صدور پیامی در پی شهادت محسن فخری‌زاده، شهید صنعت هسته‌ای کشورمان گفت: چهره پلید و جانی رژیم سفاک صهیونیستی در ترور ناجوانمردانه و کوردلانه دانشمند هسته‌ای کشورمان بار دیگر برای افکار عمومی و وجدان‌های بیدار جهان نمایان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، در متن پیام سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان آمده است: دشمنان ناجوانمرد ایران اسلامی، یک‌بار دیگر در اوج ذلت، خون یکی دیگر از فرزندان عزیز انقلاب اسلامی ایران را به ناحق ریختند تا ثابت کنند دشمنی آنان با ملت بزرگ ایران تمامی نداشته و حاضرند برای این دشمنی دست به هر جنایتی بزنند.

وی افزود: بدون شک، دست پلید رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در ترور ناجوانمردانه و کوردلانه دانشمند عزیز هسته‌ای کشورمان، شهید دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مشهود است و بار دیگر برای افکار عمومی و وجدان‌های بیدار جهان، چهره پلید و جانی رژیم سفاک صهیونیستی را آشکار کرد.

در ادامه این پیام آمده است: دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی به گمان باطل خود با ترور نخبگان کشور عزیزمان قصد دارند تا ملت بزرگ ایران را از راه عزت خود منحرف کنند؛ اما غافل از این هستند که این اقدامات ناجوانمردانه و جنایتکارانه، نه‌تنها هیچ تأثیری بر عزم و اراده ملت بزرگ ایران در مسیر پیشرفت و عزت ندارد؛ بلکه به آنان برای تسریع در رسیدن به اهداف بلندشان انگیزه مضاعف می‌دهد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: آینده ثابت خواهد کرد که با شهادت شهید فخری‌زاده عزیز، هزاران محسن فخری‌زاده در گلستان انقلاب اسلامی روییده و راه آن شهید والامقام را ادامه خواهند داد.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: بی‌شک جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب و با قاطعیت، عاملان و آمران این جنایت ددمنشانه را مجازات خواهد کرد و این مجازات چندان هم دیری نمی‌پاید.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای و خانواده گرامی ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رحمت را برای این شهید سرافراز مسألت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha