پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین فلاحی سخنگوی آموزش مجلس

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از اینکه غرب گرایان باز هم در حال نشان دادن چراغ سبز برای انجام مذاکره هستند، گفت: شهادت محسن فخری زاده در خاک وطن، توسط موساد را نتیجه دیپلماسی لبخند و سازش می‌دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه در همدان، با تسلیت شهادت شهید فخری‌زاده، اظهار داشت: متاسفانه ایجاد مشکلاتی در زمینه مسائل هسته‌ای و روند درز اطلاعات دانشمندان ایرانی با حضور غرب گرایان در مسند قدرت آغاز شد و لذا تا زمانی که حامیان مذاکره و سازش در مسند قدرت باشند، همچنان شاهد حضور افراد نفوذی در بدنه کار خواهیم بود و اطلاعات کشور به راحتی در اختیار بیگانگان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نتیجه مذاکرات و بازرسی‌ها، ترور دانشمندان هسته‌ای بود، گفت: ترور، حاصل جولان جاسوسان رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در داخل کشور و همچنین فشار جریان غرب‌گرایی است که هر روز دم از مذاکره می‌زند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افشای اطلاعات کشور، مطرح کرد: افشای اطلاعات، تنها مربوط به مسئله هسته‌ای نیست و متاسفانه تمام نقاط ضعف اقتصادی کشور به خارج ارسال می‌شود و همین درز اطلاعات است که معیشت و اقتصاد مردم را به گروگان گرفته است.

وی افزود: اولین واکنش ما در برابر این جنایت استکبار، خروج کامل از NPT است، به این دلیل تا زمانی که جاسوسان رژیم صهیونیستی در داخل کشور جولان می‌دهند، امنیتی را نمی‌توان تصور کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی با گلایه از اینکه غرب گرایان باز هم در حال نشان دادن چراغ سبز برای انجام مذاکره هستند، عنوان کرد: شهادت دکتر محسن فخری زاده در خاک وطن، توسط موساد را نتیجه دیپلماسی لبخند و سازش می‌دانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    این مطلب را از کوچیک و بزرگ می فهمند شما وظیفه واقعی خودتون را تو مجلس انجام بدید که مشکلات اقتصادی مردم حل شود
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    10 0
    جواد موگویی، کارگردان مستند: نبایستی این ترور و انفجار نطنز را جناحی و به ناکارآمدی وزیر اطلاعات تقلیل داد و پای برجام را پیش کشید. ترور شهید اردشیرحسین‌پور در زمان وزارت غلامحسین اژه‌ای، ترور علی‌محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی‌روشن در زمان وزارت مصلحی و ترور فخری‌زاده در زمان وزارت علوی انجام گرفته است. این یعنی سیستم اطلاعاتی سال‌هاست حفره دارد؛ حفره‌ای بزرگ. جدال‌های جناحی بر سر انتقام یا برجام، دامی‌ست برای سرپوش گذاشتن بر این حفره. باید دور زد، برگشت و سیستم را پاک‌سازی کرد.
  • طلبه از قم IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    10 0
    اگر سخن شمخانی درست باشد یعنی خود نیروهای اطلاعاتی گذاشتند ایشان به راحتی ترور شود و این نه ربطی به مذاکره دارد، نه ربطی به سازش و نه ربطی به درز اطلاعات.