سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فخری زاده

حوزه/ در پی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان، ائمه جمعه استان همدان در پیام‌های جداگانه‌ای ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، بر لزوم مجازات عاملان این جنایت و استمرار راه شهید فخری‌زاده تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در پی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان، ائمه جمعه استان همدان در پیام‌های جداگانه‌ای ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، بر لزوم مجازات عاملان این جنایت و استمرار راه شهید فخری‌زاده تأکید کردند.

در پیام حجت الاسلام مهدی عالمی امام جمعه مهاجران می خوانیم:

ولا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون.
((امام خمینی (ره )فرمودند: بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم))

بار دیگر دشمنان نظام اسلامی شقاوت و عداوت خود را به اثبات رسانده و به جهانیان نشان دادن که راه شهیدان ما همچون شهید سلیمانی و باکری ادامه دارد چرا که این شهید گرامی از شاگردان شهید باکری بوده که سالیان متوالی در عرصه جنگ علمی و هسته ای خالصانه تلاش نمود و با تربیت شاگردان فراوانی همچون خود به استاد شهیدش پیوست.

اما برخی از بزدلان و کوردلان در داخل و خارج که به طبل مذاکره می کوبند بدانند این دشمن از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به این مرز و بوم غفلت ننموده و با منفعلانه برخورد کردن با شیطان بزرگ و ایادی صهیونیستی انها خیانتی بث بزرگ بر خون این شهیدان رقم می زنند که آیندگان قضاوت خواهند کرد.

دشمنان شیطان صفت انقلاب بدانند که ما به هیچ وجه بر سر خون عزیزان خود چون سردار شهید سلیمانی و شهید محسن فخری زاده، مذاکره ننموده بلکه خواهان وعده انتقام سخت طبق آیه شریفه قرآن «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» از این کوردلان و شیطان صفتان هستیم.

اینجانب شهادت این دانشمند جهادی و غیور نظام انقلاب اسلامی را خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی))و محضر ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

مهدی عالمی فیض
امام جمعه شهر مهاجران همدان

در پیام حجت الاسلام محققی، امام جمعه لالجین آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ایران اسلامی بعنوان قربانی اصلی تروریسم دولتی، یک بار دیگر در عملیاتی جنایتکارانه و بزدلانه یکی از مدیران سطح بالای نظام و استوانه‌های علمی خود را از دست داد.

دانشمند برجسته شهید دکتر محسن فخری زاده، از شخصیت‌های برجسته علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در حوزه هسته‌ای و دفاعی مزد سال‌ها خدمت و مجاهدت خالصانه خود به نظام اسلامی در ارتقای توانمندی‌های کشور در حوزه‌های مختلف و حساس و فتح قله‌های دانش را با شهادت مظلومانه به دست عوامل روسیاه سیا و موساد گرفت.

غافل از این که خون‌های پاک شهدای این مرز و بوم، تلاش مجاهدان گمنام بی‌شمار را مضاعف نموده و همواره برای دشمن زبون نتیجه عکس داده است.

شهادت همرزم شهید باکری و یار و یاور حاج قاسم سلیمانی در روزهایی که جماعت دلداده به غرب و سرمست از پیروزی جو بایدن دوباره علم مذاکره و مداهنه با قاتلان حاج قاسم سلیمانی را بلند کرده‌اند هشداریست تا چشمان غبار گرفته خود را باز کنند و دشمن غدار و مستکبر را بهتر بشناسند و بدانند که راه موفقیت این ملت تنها و تنها از مسیر جهاد کبیر و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می‌گذرد.

وسیعلم الذین ظلمواای منقلب ینقلبون

حسین محققی
امام جمعه لالجین

پیام حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر گل‌تپه نیز بدین شرح است:

بسم رب الشهدا وصدیقین

"ما برای آنکه ایران خانه خوبان شود خون دلها خورده ایم"

بی شک ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هسته‌ای ایران عزیزمان سردار حاج محسن فخری زاده که خار چشم دشمنان بود، ضایعه‌ای دردناک برای همه مردم سرزمینمان است.

اما در ایامی که به نام هفته بسیج مزین است، گلی از بوستان رشادت به دست صهیونیسم کوردل ترور شد و به شهادت رسید تا این انقلاب قدرتمند تر از پیش شود و چه زیبا فرمود امام شهیدان که: ما را بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود.

این شهادت بر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و خانواده محترم و همرزمان سردار فخری زاده تبریک و تسلیت باد.

موسوی
امام جمعه شهر گل‌تپه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha