جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نظیری - مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد: حامیان ستادی بایدن در آمریکا و اسرائیل پاسخ قاطعی به ارسال پالس مذاکره و موضع ذلیلانه از سوی کسانی دادند که فکر می‌کردند رفیق بایدن بودن یعنی تغییر همه چیز!

حجت‌الاسلام هادی نظیری، مدیر کل تبلیغات  اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، اظهار کرد: برنامه این ترور و ترورهای قبلی از جمله شهادت سردار قاسم سلیمانی بسیار حساب‌شده و هوشمندانه بود.

وی ادامه داد: طراحی ترور این دانشمند برجسته هسته‌ای بسیار دقیق و از پسش برنامه‌ریزی شده در آستانه سالروز شهادت شهید شهریاری بود که حامل پیامی است و آن پیام سازش است نه پیام ایستادگی و مقاومت.

حجت‌الاسلام نظیری عنوان کرد: شهید فخری‌زاده شخصیت بی‌نظیر هسته‌ای بود که اقدام اخیر او درخصوص ساخت داروی درمان کرونا یکی از محورهای استراتژیک جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

وی افزود: این اقدام او باعث حرکت رو به جلوی نظام جمهوری اسلامی ایران و ظهور و بروز در مجامع بین‌المللی است و نباید غافل شد که پیشرفت دانش هسته‌ای، پزشکی و نظامی و دفاعی ما باعث خشم استکبار جهانی شده است.

 مدیر کل تبلیغات  اسلامی استان همدان گفت: متاسفانه نشان دادن ضعف در موضع مذاکرات از سوی برخی دولتمردان این جسارت را برای دشمن ایجاد کرده است و باعث عملیاتی شدن لین طرح آمریکایی اسرائیلی شد.

وی خاطرنشان کرد: این جریان خطر فکری درباره ریاست جمهوری بایدن که به جامعه القاء می‌شود، همراهی با جریان  تفکر صهیونیستی است اما درواقع اینگونه نیست بلکه با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می‌توان از مشکلات عبور کرد.

حجت‌الاسلام نظیری با تاکید بر تقویت این نگاه اذعان کرد: باید گفتمان و ادبیات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری احیا شود که این گفتمان دال بر این است که اگر دشمن را آرام بگذاریم، آنها آرام نخواهند نشست.

 مدیر کل تبلیغات  اسلامی استان همدان اضافه کرد: در تمام طول تاریخ انقلاب  سیاست جمهوری اسلامی ایران تهاجم و ضربه زدن به دشمن بوده نه تسیلیم و زانو زدن در برابر آن لذا این امر باید مطالبه همه مردم از حاکمیت باشد.

 وی تصریح کرد: امروز مردم ما باید حواسشان باشد که از حاکمیت و مسئولین این را مطالبه کنند که ما می‌خواهیم روی پای خودمان بایستیم و وابستگی خود را به غرب و بیگانه کم کنیم.

مدیر کل تبلیغات  اسلامی استان همدان بیان کرد: مردم از حاکمیت، مجلس شورای اسلامی، دولت و نظام اقتصادی مطالبه کنند که می‌خواهیم در برابر استکبار بایستیم و نجات ما در مقاومت، ایستادگی، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و بازگشت به فضای غنی‌سازی اورانیوم و قطع دست بیگانگان و دخالت آنها در فضای هسته‌ای است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال دو قطبی‌سازی در فضای جامعه است، گفت: با ایجاد گرانی، تورم و فشار به اقتصاد کشور و معیشیت مردم به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند که مردم باید هوشمندانه این نقشه دشمن را نقشه برآب کنند.

 مدیر کل تبلیغات  اسلامی استان همدان تاکید کرد: القای این معادله به جامعه از سوی دشمن است که گرانی و تورم نتیجه مقاومت و تحریم است و نتیجه تحریم ضعف است که این حقیقت ندارد و مردم باید بدانند که مقاومت سختی به دنبال دارد لذا صبر مشکلات و تحمل سختی‌ها را تا رسیدن به پیروزی در پیش گیرند.

حجت‌الاسلام  نظیری بیان کرد: همین رابطه باید دانست که بخش اعظم مشکلات اقتصادی ایران و مسئله گرانی به هیچ وجه ربطی به تحریم‌های آمریکا و برجام و FATF ندارد و اگرچه کسانی که قصد القای این مطلب را دارند هیچ سندی مبنی بر ادعای آنها وجود ندارد.

وی افزود: کارشناسان نیز معتقدند گرانی موجود در بازار ایران از هیچ قاعده تورمی، دلاری، تحریمی و بازاری پیروی نمی‌کند و صرفاً به دلیل عدم کنترل قیمت‌ها است. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان  تاکید کرد: حامیان ستادی بایدن در آمریکا و اسرائیل پاسخ قاطعی به ارسال پالس مذاکره و موضع ذلیلانه از سوی کسانی دادند که فکر می‌کردند رفیق بایدن بودن یعنی تغییر همه چیز!

وی تشریح کرد: بحث امنیت ملی یک اصل ساده وجود دارد و آن اینکه ذلیل یا مشتاق بودن دولت یک کشور نسبت به قدرتی در فراسوی مرزها؛ موجب فعال شدن بیشتر آن قدرت مثالی برای تحصیل منافع خود در آن کشور و به زیر کشیدنش است.

حجت‌الاسلام نظیری اظهار کرد: ما خط انتقام را دنبال خواهیم کرد و دشمن ضربه جبران‌ناپذیری را بابت این جسارت خواهد خورد و بداند که از جمهوری اسلامی ایران در امان نخواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha