یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نظیری

حوزه/ حجت الاسلام نظیری با اعلام اجرای طرح «امام محله» در همدان، گفت: به منظور جلوگیری از موازی کاری در فعالیت‌های مسجد، این طرح با همکاری مرکز امور رسیدگی به مساجد اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ظهر امروز در دیدار امام جمعه همدان با بیان اینکه روسای ادارات تبلیغات اسلامی فرماندهان خط مقدم عملیات فرهنگی هستند، اظهار داشت: برادران و خواهران مبلغ در فضاهای مختلف شهری و روستایی با تمام توان مشغول خدمت رسانی می‌باشند.

وی با بیان اینکه اگر مبلغان جایگاه خود در جامعه را به درستی درک کنند اثرات خوبی را شاهد خواهیم بود، مطرح کرد: تأمین امنیت و برداشتن کیوسک نیروی انتظامی در یکی از مناطق کم برخوردار تنها یکی از نتایج حضور و فعالیت‌ مبلغان است، لذا این نوع اقدامات را گسترش دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، گفت: در مراسمی که با حضور فعالان فرهنگی سراسر کشور در تهران برگزار شد، همسر شهید سلگی، بانوان نهاوندی که مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند، خانواده شهید قاسمی، دکتر دهقان نیری دبیر اجرایی همایش بین‌المللی پیر غلامان حسینی و دکتر عدالتخواه رئیس کل دادگستری همدان، توسط حجت الاسلام والمسلمین قمی مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با تقدیر از اقدامات رئیس کل دادگستری استان همدان، عنوان کرد: توجه به پیوست فرهنگی در فعالیت‌های دادگستری استان کاملا مشهود است و این اقدامات باعث شده تا از رییس کل دادگستری به عنوان فعال فرهنگی تقدیر شود.

حجت الاسلام نظیری با اعلام اجرای طرح «امام محله» در  همدان، اظهارکرد: به منظور جلوگیری از موازی کاری در فعالیت‌های مربوط به مسجد، این طرح با همکاری مرکز امور رسیدگی به مساجد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha