سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شورای همکاری حوزه و اموزش و پرورش/فامنین

حوزه/ امام جمعه شهرستان فامنین در جلسه همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در دفتر امام جمعه این شهرستان گفت: فضای مجازی بهترین و گسترده ترین فضای اطلاع رسانی و تبلیغ شعائر دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام رضا مصباح در جلسه همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در دفتر امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: فضای مجازی بهترین و گسترده ترین فضای اطلاع رسانی و تبلیغ شعائر دینی است.

وی با تاکید بر تبلیغ نماز در فضای مجازی، گفت: در این شرایط شیوع کرونا و فاصله گذاری اجتماعی، که دانش آموزان به ناچار غیرحضوری و به صورت آنلاین آموزش دریافت می کنند، بهترین فرصت برای تبلیغ نماز ایجاد شده است.

امام جمعه شهرستان فامنین افزود: پیشنهاد می شود در هنگامه اذان، معلمان در شاد اذان پخش و دانش آموزان را به قرائت نماز اول وقت تشویق کنند.

وی همچنین تصریح کرد: فراگیر بودن فضای مجازی می تواند فرصتی بی بدیل در تولید محتواهای اثرگذار و ارزشمند باشد تا جوانان و دانش آموزان با انجام تکالیف دینی به آرامش واقعی دست یابند.

حجت الاسلام رضا مصباح در حضور مسئولین شهرستان فامنین و کارکنان آموزش و پرورش و طلاب خواهر و برادر بیان داشت: از برنامه های دیگر پیشنهادی، برگزاری پویش «من نماز می‌خوانم» است تا اهمیت امر تبیین و نیز احادیث و ادعیه ها در فضای مجازی ارائه شود.

وی در پایان با تقدیر از معلمان و مبلغان دینی، افزود: شناساندن نماز و احکام دینی ضرورتی انکارناپذیر است و همه ما مکلف هستیم، این فرصت را تبدیل به یک فضای تربیتی نموده و اقدامات عملی در ترویج و تبلیغ فرهنگ نماز داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha