پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلاب جهادی همدان

حوزه/ مسئول روابط عمومی قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی با بیان اینکه تمامی نیروهای جهادی استان، چه طلبه و چه غیر طلبه، زیر نظر این قرارگاه مشغول خدمت‌رسانی هستند، گفت: در روزهای گذشته شاهد حضور و خدمت رسانی طلاب و نیروهای جهادی در بیمارستان آتیه همدان بودیم و از آغاز این هفته نیز علاوه بر این مرکز، به بیماران بستری در بیمارستان بهشتی همدان هم خدمت رسانی‌ها توسط طلاب شروع شده است.

حجت الاسلام ناصر طاهری مسئول روابط عمومی قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به آغاز به کار این قرارگاه اظهار داشت: پس از اعلام آمادگی حوزه علمیه استان برای حضور در مراکز درمانی و پیگیری‌هایی که در این راستا با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان صورت گرفت، روز چهارشنبه هفته گذشته در مراسمی به طور رسمی این قرارگاه برای حضور در مراکز درمانی آغاز به کار کرد.

وی افزود: بعد از مراسم افتتاحیه، در جلسات و کلاس‌هایی برای افراد داوطلب مهم‌ترین نکات و موضوعات مورد نیاز توسط کادر پزشکی بیان شد تا نیروها از آمادگی لازم برای حضور در بیمارستان‌های استان و کمک به کادر درمان برخوردار باشند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی با بیان اینکه تمامی نیروهای جهادی استان، چه طلبه و چه غیر طلبه، زیر نظر این قرارگاه مشغول خدمت‌رسانی هستند، گفت: در روزهای گذشته شاهد حضور و خدمت رسانی طلاب و نیروهای جهادی در بیمارستان آتیه همدان بودیم و از آغاز این هفته نیز علاوه بر این مرکز، به بیماران بستری در بیمارستان بهشتی همدان هم خدمت رسانی‌ها توسط طلاب شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه در آینده نیروهای جهادی در تمام بیمارستان‌های همدان به جهت کمک به کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران حضور پیدا خواهند کرد، مطرح کرد: نیروهای جهادی قرارگاه، ابتدا در دو نوبت صبح و عصر کار خود را آغاز خواهند کرد و سپس در نوبت شب و همچنین قسمت ICU به ارائه خدمت رسانی به بیماران مشغول خواهند شد.

 حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه در حدود ۱۸۰ نفر از طلاب استان در این طرح ثبت نام کرده و آمادگی خود را اعلام کرده‌اند، گفت: در کنار طلاب، حضور مدیران، اساتید و کادر مدارس علمیه استان در خط مقدم جبهه سلامت، یادآور حضور فرماندهان در کنار سربازان در جبهه‌های دفاع مقدس است که نقش بسزایی در روحیه دهی به سربازان داشت.  

وی با دعوت از نیروهای داوطلب برای حضور در خط مقدم جبهه سلامت، خاطر نشان کرد: نیروهای جهادی و داوطلب استان که علاقمند به همراهی و حضور در این عمل خداپسندانه هستند می‌توانند با شماره تماس‌های ۰۹۳۵۸۰۵۸۸۰۰ و ۰۹۱۸۸۱۴۱۷۲۶ تماس برقرار کنند تا شرایط و نحوه حضور برای آنها تشریح شود.

مسئول روابط عمومی قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی تصریح کرد: همچنین اقشار مختلف مردم نیز می‌توانند برای مشارکت در تأمین هزینه‌های این خدمت رسانی، کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره شبای ir۹۰۰۶۳۰۳۵۱۳۷۵۹۰۸۱۰۳۷۵۱۰۰۱ به نام موسسه فرهنگی تبلیغی سراج  همدان واریز کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha