جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ملیحی همدان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: در موج سوم کرونا طلاب، آماده خدمت رسانی بوده و در این دوره نیز بالغ بر ۳۰۰ نفر از مبلغان برادر و خواهر در سطح استان در قالب گروه‌های جهادی در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام سید محمدرضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اینکه نیازمند پژوهش در زمینه های مختلف برای مقابله با کرونا هستیم، اظهارداشت: در میدان مقابله با ویروس کرونا همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند مهم‌ترین اقدام قطع زنجیره انتقال است، اما متاسفانه تا کنون برنامه مشخصی به جهت این موضوع از طرف نهادهای مربوط ارائه نشده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و طلاب، مطرح کرد: در اتفاقات و موضوعات مختلف که مردم نیازمند خدمت رسانی بوده‌اند، همچون زلزله و سیل، طلاب حضوری جدی و موفق داشته‌اند و در عرصه کرونا هم از روز اول شیوع این ویروس منحوس، با تمام وجود در صحنه حضور داشته‌اند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان افزود: در موج سوم کرونا همچون مراحل دیگر طلاب در عرصه‌های مختلف آماده خدمت رسانی هستند و در این دوره نیز بالغ بر ۳۰۰ نفر از مبلغان برادر و خواهر در سطح استان همدان در قالب گروه‌های جهادی در حال فعالیت هستند.

وی به برگزاری جلسه‌ای با معاونین دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: در این جلسه با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، مقرر شد تا دانشگاه علوم پزشکی با مشخص کردن ظرفیت‌ها و محل به کارگیری طلاب، از نیروهای جهادی در بیمارستان‌های استان به جهت کمک به کادر استفاده شود.

حجت الاسلام ملیحی با بیان اینکه حوزه علمیه باید ورودی تدبیر گرایانه داشته باشد، خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی که در این عرصه وارد می‌شوند، باید با ایجاد ارتباطی قوی، به فکر شبکه سازی و کار تشکیلاتی منسجم باشند.

وی در پایان با تشریح مصوبات جلسه شورای تبلیغ استان، گفت: با معرفی کارگروه‌ها و تقسیم وظایف بین نیروها، با تشکیلاتی منظم به دنبال آن هستیم تا در عرصه حضور طلاب در بیمارستان‌ها به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha