شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اعلام آمادگی به سپاه/همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: حوزه علمیه خواهران همدان در نامه ای اعلام آمادگی خود را برای مقابله با کرونا اعلام کرده است.

ام کلثوم امیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بیان کرد: حوزه علمیه خواهران استان همدان در نامه ای به فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، سردار مظاهر مجیدی، اعلام آمادگی خود را برای هر نوع اقدام جهادی برای مقابله با کرونا اعلام کرده است.

وی در ادامه افزود: حوزه های علمیه خواهران دارای پتانسیل و توان بسیار بالایی در انجام فعالیت های اجتماعی و خیرخواهانه و جهادی هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان همچنین گفت: از ابتدای شروع کرونا، طلاب خواهر جهادگر با حضور در بیمارستان ها و آرامستان و تماس جهت تسلای خاطر با خانواده های داغدار که عزیزان خود را از دست دادند و نیز حضور و فعالیت در کارگاه های شخصی و جمعی تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی از جمله لباس های بیمارستانی و ماسک و دستکش و غیره، توان خود را نشان دادند.

وی در پایان افزود: طی نامه ای به سپاه انصارالحسین(ع) همدان اعلام آمادگی خود را برای فعالیت های جهادی مقابله با ویروس کرونا اعلام کردیم تا ان شاءالله بتوانیم خدمتی شایسته در این ایام داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha