جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با کادر درمانی بیمارستان فاطمیه/همدان

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با حضور در بیمارستان فاطمیه شهر همدان از مجاهدت و خدمات پرستاران تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، خانم ام کلثوم امیدی با حضور در بیمارستان فاطمیه شهر همدان از مجاهدت و خدمات پرستاران این مرکز درمانی تقدیر و قدردانی کرد و گفت:شغل شریف پرستاری در حقیقت آمیختن طبابت جسم با طبابت روح است که موجب روشن نگه داشتن چراغ حیات بیماران می شود.

وی در ادامه افزود: قدردانی از این قشر فداکار و دلسوز که با مجاهدت های خود در سنگر مبارزه با بیماری منحوس کرونا  نهایت تلاش و توان خود را داشته اند،وظیفه دینی و ملی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: در سایه عنایت حضرت زینب کبری (س) برای تمامی کادر درمانی این عرصه، توفیقات الهی و صحت و سلامتی را آرزومندیم و از خداوند منان خواستار استقامت بالای این سفید پوشان عرصه سلامت در مقابله با بیماری کرونا تا ریشه کن شدن آن هستیم.

وی در ادامه با حضور در بخش  های مختلف این بیمارستان اظهار کرد: "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق "، کسی که از مخلوقات الهی به خاطر زحمات و تلاش های آنان تقدیر نکند، درواقع خدای خویش را شکر گزاری نکرده و امروز تجلیل از این فرشتگان زمینی وظیفه همگی ما است و تمامی اقشار جامعه با رعایت مسائل بهداشتی می توانیم بهترین تبریکات خود را به این عزیزان داشته باشیم .

امیدی تصریح کرد: به یقین فعالیت شما عزیزان عرصه درمان و سلامت، منحصر به ایام و زمان خاص نیست و همیشه و در تمامی لحظات،شاهد ازخود گذشتگی و ایثار شما بزرگواران هستیم و این دیدار فرصتی شد که خداقوتی به محضر شما کادر خدوم درمان عرض نماییم.

در پایان با اهداء گل به بانوان پرستار این بیمارستان از کادر درمان این بیمارستان تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha