جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 935915
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
نشست بصیرتی/فامنین-همدان

حوزه/ امام جمعه شهرستان فامنین در نشست بصیرتی گفت: انقلاب اسلامی، مسیری است که اهل بیت (ع) آن را ترسیم کرده اند و حقیقت تشیع همان حرکت در مسیر ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح در نشست بصیرتی مدرسه علمیه الزهراء(س) شهرستان فامنین گفت: انقلاب اسلامی، مسیری است که اهل بیت (ع) آن را ترسیم کرده اند و حقیقت تشیع همان حرکت در مسیر ولایت است. 

 وی در ادامه افزود: آنچه به انسان حقیقت و هویت می بخشد، ولایتمداری است و این امر در قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته" اطیعوا الله واطیعوا الرسول و اولی الامر منکم" و بصیرت رکن اصلی ولایت مداری است.

امام جمعه شهرستان فامنین اظهار کرد: اگر انسان خواهان نیل به تعالی است، باید شاخص و الگو داشته باشد، همانطور که در قرآن کریم بیان شده که "لقد کان رسول الله اسوة حسنة"؛ اسلام دین سلیقه ای نیست و حقیقت ایمان هم از مقوله سلیقه نمی باشد و باید بر اساس شاخص صحیح عمل کرد، بنابراین مهمترین و بالاترین شاخص، بصیرت و بندگی است.

 مصباح تصریح کرد: در راه بصیرت افزایی جامعه باید هزینه پرداخت کرد. همچون حضرت فاطمه زهرا(س) که با فداکاری و ایثار خود ثابت کرد که ولایت جایگاه بسیار ارزشمندی دارد.

امام جمعه شهرستان فامنین افزود: نسخه ی اصلی این انقلاب، اسلام ناب محمدی است که از سال ۵۷ شروع شده و بحمدالله تاکنون ادامه دارد، بنابراین دشمن لحظه ای از جنگ، نفوذ، فتنه و نفاق دست برنمی دارد، اما یقین داشته باشیم که با پیروی از ولایت فقیه هرگز آسیبی به این مملکت وارد نخواهد آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha