جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج/همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: تفکر بسیجی برگرفته از ایمان و توکل به خداوند، توسل به ائمه اطهار(ع)، امید به یاری حضرت حجت(عج)، ولایت پذیری و بصیرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی در نشستی با حضور کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان و خانم به‌نشان، مسئول امور خواهران بسیج طلاب با تبریک هفته بسیج به بسیجیان سرافزار ایران اسلامی به ویژه بسیجیان غیور استان همدان، اظهار داشت: بسیج  در دنیا بی نظیر و نقطه عطف آرمان های انقلاب اسلامی است که بر حفظ و تقویت این نیروی عظیم مردمی، نفوذ تفکر بسیجی بر فرهنگ، اجتماع و تمکین مطلق از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید اضافه کرد.

وی همچنین تصریح کرد: ‌تفکر بسیجی برگرفته از ایمان و توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع)، امید به یاری حضرت حجت(عج)، ولایت پذیری و بصیرت است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در ادامه با تاکید بر اینکه قدرت کشور ما تفکر بسیجی است، به تلاش های بسیج طلاب استان به ویژه بخش خواهران اشاره کرد و گفت: روحیه بسیجی و جهادی نهال انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کرده و پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل و ۸ سال دفاع مقدس کاری بزرگ بود که نشان می دهد این انقلاب به سادگی به دست نیامده است.

وی تاکید کرد: به فضل الهی با استمرار و مستحکم تر شدن روحیه و تفکر بسیجی از سوی تمامی مسئولین استانی و کشوری، راه امام خمینی(ره) را به فرماندهی رهبر معظم انقلاب ادامه خواهیم داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و بسیجی وار حرکت خود را به سمت قله های پرفروغ موفقیت طی خواهیم نمود.

خانم امیدی خاطرنشان کرد : الحمدلله با تلاش مسئولین بسیج طلاب استان و زحمات بزرگواران پایگاه های بسیج طلاب مدارس علمیه استان بیش از پیش در همه عرصه ها خوش درخشیده اند.

در پایان این مراسم از سرکار خانم به‌نشان مسئول بسیج طلاب به پاس زحمات ایشان تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha