سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریک روز پرستار/همدان

حوزه/ مدیرحوزه علمیه خواهران استان همدان در پیامی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س)، تصریح کرد: جامعه ی پرستاری در مواجهه ی با کووید۱۹ سرافزار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان،خانم دکتر ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، همزمان با خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) بانوی ایثار و استقامت که” بزرگ پرستار صحرای کربلا ” به نام” روز پرستار” در تقویم سلامت ایران اسلامی بیانگر جایگاه ارزشمند این حرفه مقدس و مقام پرستاران گرانقدر می باشد.

روز پرستار امسال بسیار متفاوت از سال‌های گذشته می باشد، زیرا که تجربه طاقت‌فرسای یازده ماه مواجهه با ویروس منحوس کرونا و همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، همه مردم ما را به نقش بی همتای پرستاران و کادر بهداشت و درمان و به ویژه جامعه سرفراز پرستاری واقف نموده است.

بدیهی است در حال حاضر تنها راه مقابله با همه‌گیری و ابتلا به این بیماری استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و از همه مهم‌تر پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی است، بنابراین امسال باید دورهمی های خود را مجازی برگزار نماییم و یلدای صبر داشته باشیم تا بتوانیم قدمی در ریشه کن شدن این ویروس منحوس داشته باشیم.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان، سالروز میلاد ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) اسوه و الگوی پرستاری و استقامت و روز پرستار ؛ یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت را گرامی می دارد و از تلاش‌های بی دریغ، دلسوزانه و شبانه روزی مدافعان سلامت تقدیر و تشکر می نماید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha