سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حضور مدیر استان همدان در ملایر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با بیان این که حوزه‌های علمیه خواهران نقش بی‌بدیلی در جامعه از جمله تربیت مادران و بانوان عالمه دارند، گفت: باید به صورت جدی از ایشان حمایت‌های مالی و معنوی صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی به همراه آقای ابوذر شریفی کارشناس حقوقی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام سید سعید حسنی حلم مشاور برون سازمانی مدیریت حوزه علمیه خواهران در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ملایر گفت: این حضور جهت بررسی حقوقی به منظور صیانت از اموال و مستقلات حوزه های علمیه خواهران انجام شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به این مسئله که حوزه های علمیه خواهران نقش بی بدیلی در جامعه از جمله تربیت مادران و بانوان عالمه دارند باید به صورت جدی از ایشان حمایت های مالی و معنوی صورت پذیرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان با اشاره به وقفی بودن برخی مدارس علمیه، تصریح کرد: لازم است که برای چنین مواردی تعیین تکلیف جدی صورت پذیرد تا مبادا معارضی در بحث وقف یا وراث بر سر این مدارس پیش آید.

وی در پایان گفت: بسترسازی و توسعه تعامل حقوقی با نهادهای ذی ربط امری لازم و ضروری است که مسئولان و متولیان حوزه‌های علمیه خواهران باید به آن توجه جدی داشته باشند تا بتوانند از کیان حوزه های علمیه حمایت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha