شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به بیانیه جدید سه کشور اروپایی که خود را متعهد به برجام دانسته‌اند و برای راه اندازی اینستکس در تلاش هستند، گفت: باید به این سوال جواب داده شود که این مکانیزم مالی کدام آورده را برای جمهوری اسلامی داشته و در مقام عمل کدام اقدام سازنده انجام شده است که امروز، مضحکانه مدعی رعایت برجام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در خطبه مکتوب جمعه این هفته همدان، با تاکید بر اینکه رشد و بالندگی یک جامعه، مرهون کتاب و مطالعه است، اظهار داشت: هر کتاب، یک فکر و اندیشه است که ارتباط با آن زمینه ساز رشد فکری خواننده می‌باشد و لذا چه زیباست که دایما با خود کتاب همراه داشته باشیم و به یکدیگر کتاب هدیه دهیم.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا، مشکلاتی را برای بسیاری از مردم ایجاد کرده است، گفت: در ایام سخت مبارزه با کرونا و متاثر بودن وضعیت کسب و کار، ضروری است تا اخلاق اسلامی را لحاظ کنیم.

امام جمعه همدان افزود: همدلی و همراهی و توجه به آسیب دیدگان، در این ایام از اسباب برکت و رحمت در جامعه اسلامی خواهد بود و مردم عزیز نباید از این موضوع غافل شوند.

وی با اشاره به بیانیه جدید سه کشور اروپایی که خود را متعهد به برجام دانسته‌اند و برای راه اندازی اینستکس در تلاش هستند، عنوان کرد: باید به این سوال جواب داده شود که این مکانیزم مالی کدام آورده را برای جمهوری اسلامی داشته و در مقام عمل کدام اقدام سازنده انجام شده است که امروز، مضحکانه مدعی رعایت برجام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در قسمت دیگری از خطبه مکتوب خود با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران، در ساخت شناور جدید اقیانوس پیما، گفت: عملیاتی شدن این شناور توسط سپاه پاسداران، اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی را افزایش خواهد داد.

وی با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، خاطر نشان کرد: بسیج در طول این سال‌ها حضور مستمری در میدان ایثار و مجاهدت و خدمت به مردم داشته است، و خصوصا در ایام مبارزه با کرونا این مجاهدت و خدمت رسانی‌ها نمود بیشتری پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه امروز باید تفکر بسیجی در کشور و در بین مردم، ترویج پیدا کند، مطرح کرد: احیاء تفکر بسیجی می‌تواند راه برون رفت از مشکلات موجود باشد و ما را در این راه کمک کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha