جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی با رهبر معظم انقلاب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مسئولان به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد کنترل گرانی‌های بی منطق بیشتر توجه کنند و در حل معضلات اقتصادی راهکارهای عملیاتی را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، در خطبه مکتوب جمعه این هفته همدان، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود، ناشی از ضعف در انگیزه‌ها و اراده‌ها است، اظهار داشت: قطعا همت و پیگیری مسئولان می‌تواند بسیاری از گره‌های اقتصادی که امروز با آن روبرو هستیم را باز کند و مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر معظم انقلاب، مطرح کرد: مسئولان به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد کنترل گرانی‌های بی منطق بیشتر توجه کنند و در حل معضلات اقتصادی راهکارهای عملیاتی را جدی بگیرند.

امام جمعه همدان با تبریک هفته بسیج بر حفظ هویت این نهاد تاکید کرد و گفت: بسیج یک حرکت اجتماعی قاعده مند، معرفت محور و ولایت مدار است که باید هویت و کارآمدی آن حفظ شود.

وی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان برای بررسی طرح های پیشنهادی در رابطه با ویروس کرونا خبر داد و عنوان کرد: در کنار علوم پزشکی، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی نیز به طور اختصاصی آماده همکاری در این خصوص می باشد و لذا این اقدام شایسته می‌تواند زمینه بهره مندی علمی از طب سنتی را فراهم نماید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان خطبه مکتوب جمعه این هفته نیز با اشاره به اجرای محدودیت های کرونایی، از مردم به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شجاعی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    سلام متاسفانه ضعف اراده ها نیست . امام عزیزمان حرمت داری میکنند . اینها ستون پنجم دشمن هستند و میخواهند با فشار زیاد بر مردم آنان را متقاضی ارتباط با امریکا کنند . و تاریخ را تکرار کنند و لحظه آتش باری دشمن فرار کنند. اگر آقایانی که برجام را بزک کردند و میکنند و هنوز دم از ارتباط با دشمن میزنند (البته چه بگویم دوستانشان) اگر فقط تاریخ معاصر را مرور میکردند دیگر دنبال این غلطها نبودند. خوب این امر مشخص است که برجامیان همان کسانی هستند که انقلاب مشروطه را ضربه زدند و زمینه کودتای 28 مرداد را فراهم کردند . متاسفانه مردم مان نیز حوادث اخیر را ( عراق- لیبی - لبنان - افغانستان - یمن - غزه - و کره شمالی. و اوکراین و .. ندیده و یا نادیده می انگارند . و انچنان که باید گوش به تذکرات امامشان نیستند. و موقعی بیدار خواهند شد که لگدهای دشمن بیدارشان کند. و متاسفانه جمعی از بسیجیان و سربازان و پاسداران دلاور ما هستند که قربانی خواهند شد . آیا میدانید داعش برای مقابله با کلمه <> شکل گرفته است .