جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: قانون مصوب مجلس می‌تواند منافع ملی را تقویت کند و لذا دولت طبق اصل ۱۲۳ قانون اساسی موظف به اجرای آن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در خطبه مکتوب جمعه این هفته همدان با اشاره به تصویب قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم در مجلس شوری اسلامی، اظهار داشت: این قانون مطابق با اصل ۱۵۲ قانون اساسی و منطبق بر چارچوب‌های برجام است.

وی افزود: قانون مصوب مجلس می‌تواند منافع ملی را تقویت کند و لذا دولت طبق اصل ۱۲۳ قانون اساسی موظف به اجرای آن خواهد بود و در مواردی که اختلاف وجود دارد، قانون گرایی می‌تواند محور وحدت در عمل باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری‌زاده، این شهید هسته ای را الگویی برجسته برای نسل جوان امروزی خواند و گفت: مجاهدت علمی برای تحقق اهداف بلند الهی و حرکت مستمر در مسیر انقلاب، همراه با خلوص و گمنامی، می‌تواند راهی برای کسب عزت دنیا و آخرت باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه مکتوب خود با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات مردم خوزستان نیازمند عزم ملی هستیم، مطرح کرد: البته در این مدت همراهی و همدلی امام جمعه اهواز و گروهای جهادی بسیج و سپاه با مردم قابل تقدیر و ارج گذاری است.

امام جمعه همدان در پایان با اشاره به تبدیل وضعیت استان از قرمز به نارنجی، عنوان کرد: عبور از وضعیت خطر کرونایی در استان، مرهون زحمات ستاد استانی، کادر درمان و در راس همه، همراهی مردم عزیز بوده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha