جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید محسن فخری زاده

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، او را مدیر انقلابی و بسیجی عرصه علم و فناوری خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، خانم ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، با تسلیت شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری‌زاده  آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ
و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود،خداوند به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد.(محمد/6 -4).

 خبر شهادت مجاهد خستگی ناپذیر, مدیر انقلابی و بسیجی عرصه علم و فناوری؛ شهید محسن فخری‌زاده، موجبات تالم همه دلدادگان نظام اسلامی شد. تقارن شهادت این دانشمند ولایتمدار و انقلابی با هفته پر افتخار بسیج، شاهد دیگری بر عداوت و کینه دشمنان انقلاب با تفکر  بسیج و خدمات صادقانه این گفتمان برخاسته از آرمانها است.آنچه که امروز رخ داد، نشان از خواری و ذلت دشمنان می باشد که از هیچ عمل پستی برای رسیدن به مقاصدشان دریغ نمی کنند.

دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده‌ها آغاز نموده اند، هیچگاه توسط ملت غیور ایران متوقف نمی شود و یقینا انتقام سختی از آنان گرفته خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از همه خواهران طلبه استان همدان، شهادت این دانشمند انقلابی و بسیجی را به خدمت رهبر معظم انقلاب، خانواده و همکاران ایشان و مردم شریف و شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال، علوّ درجات برای آن شهید فرزانه و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل را خواستار است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha