جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهادت تروریستی دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده

حوزه/ دشمن شقی بداند راهی که با انقلاب آغاز شد و شهید فخری زاده ‌ها آن را ادامه دادند تا رسیدن به مقصد نهایی که همانا ظهور آخرین منجی عالم است، متوقف نمی شود و یقینا انتقام سختی از آنان گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با تسلیت شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود، خداوند به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد.(محمد/۶ -۴).

خبر شهادت وترور ناجوانمردانه مجاهدی دیگر، مدیر انقلابی و دانشمند هسته ای؛ شهید محسن فخری‌زاده،به دست خبیث ترین دشمنان اسلام باردیگر باعث تاثرو تالم همه دلدادگان نظام اسلامی در اقصی نقاط جهان شد.

تقارن شهادت این دانشمند ولایتمدار وبسیجی مخلص با هفته پر افتخار بسیج، شاهد دیگری است بر عداوت و دشمنی خناثان عالم با تفکر بسیج وحرکت در مسیر ولایت و ظهور، ماجرای شهادت عزیزان مردم انقلابی و ولایتمدار ایران سرافراز و ترورهای ناجوانمردانه، نشان دیگری بر ذلت دشمنان می باشد که از هیچ اقدامی در راه رسیدن به مقاصد پست شان دریغ نمی کنند.

دشمن شقی بداند راهی که با انقلاب آغاز شد و شهید فخری زاده ‌ها آن را ادامه دادند تا رسیدن به مقصد نهایی که همانا ظهور آخرین منجی عالم است، متوقف نمی شود و یقینا انتقام سختی از آنان گرفته خواهد شد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی ضمن محکوم کردن اقدام خبیثانه دشمنان اسلام، عرض تسلیت به مناسبت شهادت این دانشمند انقلابی و بسیجی به محضر قطب عالم امکان بقیة الله الاعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب را دارد و از خداوند متعال، علوّ درجات برای آن شهید فرزانه و صبرجزیل برای خانواده داغدارشان و امت انقلابی ایران اسلامی خواستار است.

حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha