سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 930045
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
شهادت تروریستی دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده

حوزه/ مسئول مدارس علمیه منصوریه، مولی‌الموحدین، خاتم‌الانبیا(ص) شیراز تصریح کرد: شهادت دکتر فخری زاده دلیلی بر عداوت، پستی، لجاجت و خیره‌سری کسانی است که از آزادی و حقوق بشر دم می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین شیخ علیرضا حدائق طی پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

و لا تحسبن الّذین قتلوا فی سبیل اللهِ امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

خبر به شهادت رسیدن دانشمند فرهیخته هسته‌ای ایران، شهید عزیز محسن فخری زاده دانشمند ارشد وزارت دفاع و دارنده لقب برنامه هسته‌ای ایران در رسانه‌های غربی، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه امام حسین(ع) در بعدازظهر روز جمعه موجب تأسف و تأثر را فراهم کرد.

آنچه مسلم است، عناد و کینه‌توزی دشمنان اسلام و نظام اسلامی از دیرباز بوده است، که خداوند می‌فرماید تلاش دشمنان حقیقت و فضیلت بر این است که نور خدا را با تبلیغات خود خاموش کنند اما اراده الهی بر این است که نور خدا پیوسته تمام و کامل بماند.

شهادت شهدای عزیز دلیلی بر حقانیت این نظام و سربلندی مملکت است و از سویی دیگر دلیلی بر عداوت، پستی، لجاجت و خیره‌سری کسانی است که از آزادی و حقوق بشر دم می‌زنند.

شهادت این عزیز را به محضر ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده محترم ایشان تبریک وتسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن شهید از خلق رسته و به‌حق پیوسته خواستارم.

علیرضا حدائق

مسئول مدارس علمیه منصوریه، مولی‌الموحدین، خاتم‌الانبیا(ص) و مدیرعامل بنیاد مهدویت(عج) فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha