شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ جنبش جهاد اسلامی فلسطین حادثه تروریستی و گناه آلود که منجر به شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران شد را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین حادثه تروریستی و گناه آلود که منجر به شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران شد را محکوم کرد و گفت: شهید فخری زاده در یک عملیات تروریستی بزدلانه و فریبکارانه، به شهادت رسید و رد پای صهیونیستی آمریکایی در آن واضح بود.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود این عملیات تروریستی بزدلانه را هدف گرفتن پایه های نهضت و پیشرفت علمی در جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این اقدام تروریستی تلاشی ناامیدانه برای انتقامجویی از حمایت ایران از مسائل مستضعفین جهان به ویژه مسئله فلسطین است و این اقدام گناه آلود هرگز ایران را در موضع گیری ها تسلیم نخواهد کرد و موجب تضعیف آن نخواهد شد.

این جنبش ادامه داد: این اقدام تروریستی، دلیل آشکاری بر میزان کینه تروریسم آمریکایی صهیونیستی و هم پیمانان آن است.

جهاد اسلامی شهادت دکتر فخری زاده را به رهبر معظم انقلاب و ملت و دولت ایران تسلیت گفت و افزود: ما مطمئن هستیم که ایران با قدرت برای تحقق پیشرفت در تمامی زمینه ها قدم بر می دارد و این راه را ادامه می دهد و ایران اراده محکمی در مقابله با چالش ها و عبور از تحریم های ظالمانه آمریکا و مقابله با تجاوز صهیونیستی آمریکایی دارد.

جنبش جهاد اسلامی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هزینه حمایت از مسئله فلسطین و ثباتش در پشتیبانی از ملت فلسطین و مقاومت و باز پس گیری حقوق آن را می پردازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن یگانه راد IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    با سلام خدمت محبین اهل بیت علیهم السلام:مگر جایی هست که اثر و رد پای کثیف امریکای خونخوار و صهیونیست ادم کش و غاصب نباشه.این اسرائیلِ امروزی قطعا میراث خوار ،سامری زمان حضرت موسی سلام الله علیه هستند که در حال حاضر در غیاب مولایمان حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف، جهانی را هزار بار بدتر از سامری گوساله پرست به تباهی می کشانند. اما پروردگارا ،ای خدای جبار و قهار و در عین حال مهربان ترین مهربانان بر ما لطف فرما و با مرتفع ساختن موانع ظهور ، دستان پشت پرده این امریکا و اسرائیل را رو نما و جهانی را با ظهور سرور کائنات امام عصر و زمان عجل نجات ده که تو ارحم الراحمین هستی.امین یا اله العالمین