جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حزب الله

حوزه/ حزب الله در بیانیه ای عملیات تروریستی که منجر به شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای شد را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله در بیانیه ای عملیات تروریستی گناه آلود که منجر به شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و استاد برجسته دانشگاه شد را محکوم کرد و خالصانه به خانواده این شهید و رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت.

حزب الله از خداوند متعال مسئلت کرد که به شهید فخری زاده علو درجات عطا فرماید و او را در کنار شهدا و دانشمندان به ویژه شهدایی که به دست گروهک های تروریستی صهیونیستی و بین المللی به شهادت رسیدند، قرار دهد.

حزب الله در بیانیه خود گفت: ما با تمام قدرت در کنار جمهوری اسلامی ایران و ملت مجاهد و ایثارگر آن در مقابله با تهدید ها و توطئه های خارجی و در مقابله با ائتلاف جدید رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای منطقه می ایستیم. ما معتقدیم که جمهوری اسلامی ایران می تواند به اذن خداوند با تمامی این خطرات مقابله کرده و جنایتکاران را شناسایی کند و دست کسانی که در ترور دانشمندان و مسئولین دست داشتند، قطع کند و با تروریسم بین المللی که همان رژیم غاصب صهیونیستی است و حامیان سیاسی و بین المللی تروریسم مقابله کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • معصومه IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید گوش به فرمان نایب امام زمان علیه السلام باشیم وخمینی دوران وامام خامنه‌ای ی رابه جان ودل بخربم وراه شهداراادامه دهیم نخبگان رافدای پخمگان بی درایت نکنیم ومذاکره برای همیشه هرگز مذاکره ممنوع خاک بر سر بیلییاقتان که قدر نخبگان رانمی دانند وتن بهذلت میدهند اف وتف به مذاکره کننده