سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
گردان های حزب الله عراق

حوزه/ گردان های حزب الله عراق جنایت ترور شهید دکتر فخری زاده را امتداد جنایت هایی دانست که شخصیت های علمی ملت های اسلامی و عربی را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مقاومت اسلامی گردان های حزب الله عراق جنایت ترور شهید دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای را امتداد زنجیره جنایت هایی دانست که شخصیت های علمی ملت های اسلامی و عربی را هدف قرار داده است.

گردان ها حزب الله در بیانیه خود گفت: شناسنامه جنایت محور صهیونیستی آمریکایی سعودی سنگین شده و هزینه جنایت های آنها بسیار سنگین خواهد بود و ارکان آنها را در هم خواهد شکست.

حزب الله عراق عملیات ترور و هدف قرار دادن دانشمندان و فرماندهان مقاومت را یکی از صفحات سیاه طرح شیطانی و خصمانه علیه ملت های مقاومت توصیف کرد و افزود: همکاری سعودی، آمریکایی و صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده، همه را در تیررس انتقام و پاسخ قرار می دهد و محور صهیونیستی آمریکایی سعودی تا زمانی که امت ما دانشمندان و مجاهدانی تربیت می کند، در امنیت و آرامش نخواهد بود و ما تا نابودی محور شرارت پلک روی هم نمی گذاریم.

گردان های حزب الله در پایان تصریح کرد: محور صهیونیستی، آمریکایی و سعودی بعد از شکست در نابودی محور مقاومت و از بین بردن توانایی آن در مقابله با گروهک های وهابی و دور کردن آن از نبرد علیه صهونیست ها، به تجاوز جدید روی آورده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha