پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز استکبار جهانی بار دیگر چهره عریان زورگویی شقاوت و جنایت کاری خود را به وضوح نشان داده و با به شهادت رساندن دانشمندان عرصه دفاعی بر آن است تا راه پیشرفت و ترقی انقلاب اسلامی را سد نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور در منزل شهید دکتر فخری زاده و دیدار با خانواده این شهید والا مقام گفت: شهادت پرافتخار استاد و دانشمند برجسته کشور شهید دکتر فخری زاده را خدمت خانواده این شهید فرزندان و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

وی که به اتفاق وزیر دفاع به منزل شهید فخری زاده رفته بود، گفت: این شهادت از این جهت تبریک تلقی می شود که شهادت یک مقام والایی است که هر کسی این توفیق را پیدا نمی کند تا به این جایگاه و منزلت برسد، لذا باید به خانواده شهید تبریک گفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: مردانی هستند که با عهد و پیمان خود با خدا پایدارند و با عهد و پیمانی که با اسلام و نظام اسلامی بسته‌اند و وفادارند؛ این شهید و همه شهدای انقلاب و نظام اسلامی عهد بستند تا پای جان از اهداف و آرمان های انقلاب دفاع کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور تصریح کرد: بی تردید جابجایی مسئولین در آمریکا هیچ تفاوتی در رویکرد و ماهیت نظام سلطه با انقلاب اسلامی ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطرنشان ساخت: امروز استکبار جهانی بار دیگر چهره عریان زورگویی شقاوت و جنایت کاری خود را به وضوح نشان داد و با به شهادت رساندن دانشمندان عرصه دفاعی بر آن است تا راه پیشرفت و ترقی انقلاب اسلامی را سد نماید.

وی تصریح کرد: شهادت دکتر فخری زاده به عنوان یک مدیر انقلابی و جهادی این پیام را به گوش عالمیان می رساند که همانا پیام ما ادامه مسیر راه حسین بن علی علیه السلام و دوری از ذلت و خواری است و متخصصان وزارت دفاع بی تردید این راه را با قدرت ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha