جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ جلسه درس اخلاق آیت الله شب زنده دار در مسجد اعظم

حوزه/ عضو فقهای شورای نگهبان گفت: شهید فخری زاده همان طور که در گزارش ها بود علاوه بر مهندسی دفاعی کشور، در بحث مبارزه با کرونا و واکسن سازی آن نقش مهمی داشتند. بنابراین این ها از پلیدی، خواری و پستی این ایادی داخلی افزون بر آن دشمنان خارجی دلالت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله مهدی شب زنده دار در درس خارج خود با تسلیت شهادت دانشمندشهید محسن فخری زاده  گفت: واقعه مولمه شهادت دکتر فخری زاده رضوان الله علیه و بعض از محافظان ایشان را خدمت حضرت بقیة الله اعظم ارواحنا فداه و رهبری معظم و قاطبه شیعیان و موالیان و ایرانیان مخلص اهلبیت علیهم السلام تسلیت و تبریک عرض می کنیم.

این شهادت ها نشانه این است که اعداء اسلام، اعداء تشیع، اعداء استقلال و آزادی، جمهوری اسلامی و اهداف بلند انقلاب استمرار دارد و هر روز عمیق تر و کینه ورزانه تر می شود.

خدای متعال فرموده است که شیطان عدو شما است «فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا» {فاطر۶}، وقتی می بینید کسی دشمن شما است شما هم باید او را دشمن بدارید. این اعداء اسلام مانند صهیونیست ها،آمریکایی ها که مقصود هیئت حاکمه آن ها است [وضعیت آنها] روشن است، اما خباثت تا کجا که بعضی از مزدوران داخلی آنها ، ایادی اعداء مملکت می شوند.

اگر از کار دانشمندان مملکت و کسانی که از دین و دیانت و امور ارزش ها چشم پوشی کنیم و نادیده بگیریم، آیا شما تعالی مملکت تان را نمی خواهید؟ پیشرفت مملکت خودتان را نمی خواهید؟ آیا می خواهید مملکت شما مستعمره جهان خواران باشد؟

این ها در راه ترقی مملکت کار می کنند، نیروهای دفاعی مملکت را تقویت می کنند، یا در راه از بین بردن مشکلات کشور گام برمی دارند و مجاهده می کنند.

شهید فخری زاده همان طور که در گزارش ها بود علاوه بر مهندسی دفاعی کشور، در بحث مبارزه با کرونا و واکسن سازی آن نقش مهمی داشتند. بنابراین این ها از پلیدی، خواری و پستی این ایادی داخلی افزون بر آن دشمنان خارجی دلالت می کند.

در شهادت شهید بهشتی رضوان الله علیه مردم شعاری می دادند و می گفتند: «دشمن در چه فکری است، ایران پر از بهشتی است»، درست است که شهادت شهید فخری زاده سنگین است ولکن بحمدالله نیروهای متفکر فرهیخته مجاهد و بااخلاص در کشور فراوان است و خدای متعال هم فرموده است « مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا» {بقره ۱۰۶} و ان شاءالله خدای متعال همانند آنها و بلکه بالاتر از آن ها را جایگزین خواهد فرمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدصادق IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام قدیم پدرانمون بهمون میگفتن استاد اخلاق میومد درس اخلاق میداد خیلی از لحاظ علمی و تقوی بالا بودند مهمترین خصوصیات عالم ساده زیست بودن اون عالم بوده من بر حسب اتفاق یکی دوسال پیش درس اخلاق ایشون رفتم دیدم سه الی چهارتا محافظ دور تا دورشو گرفتند خیلی برای من هم خنده دار و هم تکان دهنده بود خنده دار از این جهت استاد اخلاقم محافظ دارند پس میگن خداوند محافظ انسانهاست و... و از جهت تکان دهنده چرا یک استاد اخلاق درست و درمانی نباشه که حداقل در شان مردم فقیر یا متوسط جامعه باشه.باشند ایشون عضو شورای نگهبان و چندین سمت دیگر. و دست آخر اصلا حرفای ایشون نه جسم خاکیمو تکون داد نه اون روح ملکوتی خداوند که وجودم بود