شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید محسن فخری زاده

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: اوج درماندگی دشمن در ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده به نمایش گذاشته شد و این امر نشان داد که جهان استکبار تا چه میزان از قدرت جمهوری اسلامی هراس دارد.

امام جمعه مریوان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: خبر شهادت شهید محسن فخری زاده برای  هر ایرانی و هر آزاده ای مایه تاثر بود.

ماموستا مصطفی شیرزادی با اشاره به اینکه ترور شهید فخری زاده، اوج وحشی گری مدعیان حقوق بشر بود، گفت: کسانی که نعره حمایت از حقوق بشر آنان گوش جهانیان را کر کرده است، دیروز خود دست به جنایتی زدند که هرگز از اذهان انسان های آزاده پاک نخواهد شد.

این روحانی اهل سنت با تاکید بر اینکه این عمل جنایتکارانه هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند، افزود: ترور و به شهادت رساندن دانشمندان، اندیشمندان و نخبگان یک کشور نشانه استیصال و درماندگی دشمن است.

امام جمعه مریوان ادامه داد: دشمنان با این گونه اقدامات می خواهند زمینه یاس و ناامیدی را در جامعه ما ایجاد کنند، ولی بالعکس این اقدامات وحشیانه عوامل صهیونیستی و آمریکایی باعث تقویت روحیه انقلابی گری ملت می شود.

ماموستا شیرزادی تاکید کرد: اوج درماندگی دشمن در ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده به نمایش گذاشته شد و این امر نشان داد که جهان استکبار تا چه میزان از قدرت جمهوری اسلامی هراس در دل دارد.

این عالم اهل سنت بیان داشت: بی شک بعد از شهادت این دانشمند هسته ای، هرگز عرصه علم و دانش کشور با وجود این همه جوان نخبه، متعهد و انقلابی خالی نخواهد ماند.

امام جمعه شهرستان مریوان در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر اقدام وحشیانه دیروز مدعیان دروغین حقوق بشر در ترور شهید فخری زاده برای کسانی که همواره به دنبال مذاکره با آمریکا هستند، پیام های بسیاری داشت و مهمترین پیام این بود که آمریکا و اذنابش هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha