سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید فخری زاده

حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان تصریح کرد: بر همه ی مسئولین لازم است با تمام توان مسببین و عاملان ترور شهید فخری زاده را شناسایی و به شدت مجازات کنند تا شاهد تکرار این حملات بزدلانه نباشیم.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام میثم  یوسفی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای و از مدیران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور، آورده است:

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا.

بار دیگر دشمنان حقیر نظام مقدس جمهوری اسلام ایران اوج حقارت خود را به نمایش گذاشتند. ترور مخفیانه و ناجوانمردانه دانشمندان و عالمان نشان می دهد نقشه های دشمن ترسو و بزدل در برابر عزم و اراده این ملت بزرگ و این انقلاب مقدس اسلامی اثری نداشته است.

شهادت دانشمند بزرگ هسته ای و طراح سیستم های دفاعی جناب آقای دکتر شهید محسن فخری زاده رضوان الله تعالی علیه که به گفته دشمنان نقشی موثر و آشکار در تقویت و قدرت ایران اسلامی داشته،گواه این مطلب است که دشمنان این نظام و انقلاب از انجام هر کار زشت و غلط پروا ندارند و برای ضربه زدن به ملت شهید پرور ایران، حقیرانه هراقدامی انجام می دهند.

بر همه­ی مسئولین لازم است با تمام توان مسببین و عاملان این جنایت را شناسایی و به شدت مجازات نمایند تا شاهد تکرار این حملات بزدلانه و از دست دادن عزیزان مان نباشیم.

شهادت این مرد بزرگ، داغ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را برایمان تداعی کرد و همه دوستداران این نظام و انقلاب را در غم و اندوه فرو برد.

درود و رحمت الهی بر او و همه شهدای اسلام و این نظام و انقلاب مقدس اسلامی.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha