پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تجمع حوزویان اهواز در محکومیت ترور شهید فخری زاده

حوزه/ جمعی از مسئولین استانی، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، نخبگان و اقشار مختلف مردم اهواز در محکومیت ترور شهید فخری زاده، در صحن حرم مطهر حضرت علی ابن مهزیار تجمع کرده و خواستار انتقام خون آن شهید گران‌قدر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از مسئولین استانی، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، نخبگان و اقشار مختلف مردم اهواز در محکومیت ترور شهید فخری زاده، در صحن حرم مطهر حضرت علی ابن مهزیار تجمع کردند.

در این مراسم حجج‌اسلام و المسلمین «موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان»، «حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری»، «کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه»، «فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان»، «بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان» و سایر مسئولان حوزوی و فضلای اهوازی حضور داشتند.

در این مراسم حاضرین، با سردادن شعارهایی کوبنده، اقدام ظالمانه دشمنان در ترور شهید فخری زاده را محکوم کرده و خواستار انتقام خون آن دانشمند عزیز شدند.

در ادامه حجت‌الاسلام موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، به بیان نقش امامین انقلاب در پیروزی‌های به‌دست‌آمده جمهوری اسلامی پرداخت و اظهارداشت: در دوران قاجار با اینکه ایران اسلامی فقط در مقابل یک دشمن و آن‌هم روسیه قرارگرفته بود ولی درنهایت بیش از  دوسوم کشور طی دو عهدنامه گلستان و ترکمانچای به روسیه واگذار شد ولی در ۸ سال دفاع مقدس به خاطر وجود امامین انقلاب، ایران اسلامی مقابل تمام دنیا ایستاد و حتی یک وجب از خاک خود را تسلیم بیگانگان نکرد.

وی علت اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای توسط دشمن را جریان نفوذ دانست و گفت: ما دو دشمن‌داریم یکی دشمن درونی و دیگری دشمن بیرونی، دشمن بیرونی ما خوب می‌داند که به تنهائی نمی‌تواند به ما ضربه بزند و تکیه‌ی او به خائنین و نفوذی‌هایش در داخل است که باید هر چه سریع‌تر این افراد شناسایی محاکمه شوند و جلوی جریان نفوذ در کشور گرفته شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان، ضمن تشکر از حاضرین در این تجمع اظهار کرد: به علت بیماری کرونا بنای ما بر حضور گسترده مردم نبود و فقط به دنبال دعوت جمعی از نخبگان استانی، روحانیت معزز، اساتید دانشگاه‌ها، طلاب و دانشجویان و خانواده‌های معزز شهدا بودیم تا اعتراض خود را اعلام کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha