پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امامان جمعه گلستان

حوزه/ ائمه جمعه استان گلستان در پیام های جداگانه ای، با تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، خواستار دستگیری و مجازات عاملان این جنایت شدند و تصریح کردند: نتیجه اصرار مذاکره کنندگان بر ملاقات شهید با آمانو و در معرض خطر قرار دادن از این طریق مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، ائمه جمعه گلستانی در پیام های جداگانه با تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، خواستار دستگیری و مجازات عاملان این جنایت شدند. 

پیام امام جمعه بندرترکمن

* شهید فخری زاده علاوه بر تربیت شاگردان، توان دفاعی کشور را به تراز بالایی رساند

قال الله الحکیم: و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

بار دیگر تروریستهای کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید و کودک کش صهیونیستی در اقدامی مذبوحانه یکی از مدیران و خدمتگذاران عرصه علمی، پژوهشی، و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی و هسته ای کشور بودند و در طول دوران زندگی با برکت خود منشاء خدمات فراوانی بود و توانسته بود علاوه بر تربیت شاگردان فراوان و بزرگی مثل شهید احمدی روشن، توان دفاعی کشور را به تراز بالایی برساند.

ترور این دانشمند توانا و مخلص و ولائی گرچه ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان بزدل و آنان که دل به چشم به کمک آنها دارند بدانند راهی که این شهیدان آغاز کردند ادامه دارد و ان شاءالله انتقام سختی در انتظار آمران و عاملان این ترور ناجوانمردانه خواهد بود.

اینجانب شهادت این دانشمند بزرگ را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و خانواده عزادار و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

پیام امام جمعه گنبدکاووس:

* خونخواه شهید فخری زاده انقلابیون سراسر جهان هستند

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت دانشمند هسته ای فخری زاده نتیجه اصرار مذاکره کنندگان بر ملاقات شهید با آمانو و در معرض خطر قرار دادن از این طریق می باشد.

غم جانکاه شهادت سردار دلها در دل رهبری و ملت بزرگ ایران زنده شد. خونخواه او انقلابیون سراسر جهان هستند. باید از رژیم جنایتکار و تروریست اسرائیل انتقام سخت گرفته شود.

پیام امام جمعه آزادشهر:

* ترور و تحریم فطرت آمریکا است

بسم رب الشهداء والصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ * فَمِنهُم مَن قَضی* نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ * وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

شهادت دانشمند پژوهشگر و نوآور جهانی استاد مخلص الهی و معلم فدایی انقلاب شهید سرفراز دکتر محسن فخری زاده را محضر حضرت بقیه الله(عج) و رهبر عزیز و ملت شریف ایران خاصه خانواده مکرم آن وفادار ولایت تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

بحق شهادت هنر مردان خداست، درود خدا بر شما و همه یاران سفر کرده‌تان که هنرمندانه و بی‌صبرانه در پی جستجوی شهادت بودید.

جنایت حاکمان زور و تزویر که با حقد گلوی علم و اندیشه را دریدند بی پاسخ نمی ماند ملت ما منتظر انتقام سخت است. اُف بر مجامع بین المللی که مجمع تروریست‌هاست و نظری جز نظر امریکا صهیونیستی ندارد. ترور و تحریم و خباثت فطرت امریکاست، شرم آور است مطرح کردن مذاکره با این موجود پلیدی که کارش شرارت است. دیروز سلیمانی مظلومان را از ما گرفت و امروز فخر علم و اندیشه جهان محسن عزیز.

عین الله شهابی

امام جمعه شهرستان آزادشهر

پیام امام جمعه بندرگز:

* مقاومت و پیشرفت همه جانبه ملت ایران دشمنان را عاجز و ناتوان کرده است

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ *فَمِنهُم مَن قَضی* نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ * وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

وقوع حادثه تروریستی دانشمند برجسته، پر سابقه و نخبه دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهشی و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بار دیگر چهره پلید و سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران آشکارتر ساخت.

دشمنان کوردل که از رویایی و مصاف با صبر و مقاومت و ایستادگی و همچنین رشد و پیشرفت فرزندان این ملت در تمامی عرصه ها عاجز و ناتوان گشته اند و به این گونه اقدامات ناجوانمردانه و خارج از چارچوب های انسانی و معیارهای بین المللی روی آوردند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده به فرماندهی معظم کل قوا، مردم ولایتمدار کشورمان، خانواده بزرگوار ایشان از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید سرافراز و صبر جمیل برای بازماندگان ایشان خصوصا همسر مکرمه آن شهید مسئلت می نمایم.

 سید ابوالفضل حسینی

امام جمعه شهرستان بندرگز

پیام رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته ای جمهوری اسلامی ایران، دکتر محسن فخری زاده موجب تالم و تاثر شدید گردید.

ترور و شهادت این دانشمند برجسته، به همه جهانیان نشان داد که دشمن جاهل و شرور ملت ایران اسلامی، کینه ای عمیق نسبت به فرزندان برومند ملت ایران دارد. 

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)،‌ جامعه علمی کشور و مردم متدین، برای خانواده این شهید عالی مقام، از خداوند متعال آرزوی صبر و شکیبای و برای روح بلند ایشان علو درجات را مسالت می نمایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha