جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
المنتصر

حوزه/ سید سلیم المنتصر کارشناس یمنی در یادداشتی نوشت: "شهید محسن فخری زاده" تنها شهید جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه او شهید امت اسلامی است و انتقام گرفتن خون او بر دوش همه مردم صادق و آزادگان جهان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به دنبال ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هسته ای کشورمان " شهید محسن فخری زاده" از سوی رژیم جعلی رژیم صهیونیستی که همواره ترور مشی و سیره ذاتی این رژیم است مطالبه انتقام خون این شهید دانشمند تبدیل به مطالبه عمومی در سراسر جهان اسلام شده است.

در همین راستا "سید سلیم المنتصر" کارشناس یمنی یادداشتی با موضوع "ترور؛ عمل ترسوها و بزدلان" برای خبرگزاری حوزه نوشته است که به شرح ذیل است:

ترور دانشمند بزرگ ایرانی شهید حاج محسن فخری زاده رئیس مرکز پژوهش های علمی هسته ای در منطقه شرق تهران بیانگر و نشان دهنده روش خونین و تروریستی محور شر غربی و مزدورانش در منطقه هست و این جنایت در رسانه های رژیم صهیونیستی و سعودی که مسرور و خوشحال از این ترور بزدلانه هستند، انعکاس یافته است.

آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدورانش مانند آل سعود و آل نهیان و آل خلیفه عربی که جرات مواجهه مستقیم و رو در رو را به جمهوری اسلامی ایران ندارند، از این رو به اعمال و اقداماتی که با تمام قوانین آسمانی و قوانین وضع شده دنیا و ارزش های انسانی مخالفت دارد، متوسل می شوند و اقدام به محاصره ملت ها و تحمیل قحطی و گرسنگی، ترور فرماندهان و رهبران می کنند و با ایجاد گروه های تروریستی داعشی برای تحقق اهدافشان دست به اقدامات خرابکارانه علیه تمام انسان ها و نه تنها محور مقاومت می زنند.

این عملیات ترور حقانیت ایران در مواجه با سازمان های شرور سرمایه داری و دیکتاتوری را ثابت نمود و دلایل خوب و مناسبی برای ساخت قابلیت های دفاعی بالا به ایران می دهد که از طریق آن می تواند کشور را از خیانت رژیم های استکباری در جهان محافظت کند.

ایران یکی از دانشمندان بزرگ خود را از دست داد، اگر چه  او به ظاهر از دست رفت اما  بعد از او هزاران دانشمند و مهندسین بزرگ در این رشته درس می خوانند  و فارغ التحصیل می شوند که در راه او حرکت می کنند و پروژه هایی را که شهید بر آنها نظارت می کرد، تکمیل می کنند و هرگز چرخ فناوری پیشرفته در ایران تحت تأثیر قرار نمی گیرد و از حرکت باز نمی ایستد.

انتقام بزرگ علیه کسانی است که به طور مستقیم و غیرمستقیم در این ترور بزدلانه دخیل هستند و دشمنان قادر به دفاع در برابر ضربات محکم نخواهند بود، زیرا این ضربات از هر جهت وارد خواهند شد. "شهید محسن فخری زاده " تنها شهید جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه او شهید امت اسلامی است و انتقام گرفتن خون او بر دوش همه مردم صادق و آزادگان جهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha