سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عمل جنایتکارانه ترور

حوزه/ ماموستا مرادی با بیان اینکه ترور شهید فخری زاده باردیگر نقاب از چهره منحوس مدعیان دروغین حقوق بشر برداشت، گفت: تروریست ها منتظر جواب سخت و کوبنده ملت ایران باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ماموستا جلال مرادی اظهار کرد: تروریست ها بدانند حرکت روبه جلوی ملت ایران با این اقدامات کور و به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی قطه نمی شود و به زودی جواب سخت و کوبنده ای از جمهوری اسلامی خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه تروریسم جهانی هرگز تحمل امنیت و اقتدار و رشد چشم گیر ملت ایران و نظام مقدس اسلامی ما را در عرصه های مختلف نداشته و ندارد، گفت: ترور دانشمندان و سرداران ایران زمین از سوی دشمنانی که توان مقابله رودر رو به لحاظ نظامی و علمی، فرهنگی و غیره با ملت ما را ندارند چیز تازه ای نیست و دشمنان بارها با این اقدامات زبونی خود را در برابر ملت ایران به اثبات رسانده اند.

امام جمعه دیواندره ادامه داد: از نظر سیاسی و نظامی انجام ترور و کشتار هیچ توجه استراتژیکی ندارد و عمل تروریستها در به شهادت رساندن این دانشمند بزرگ باردیگر چهره واقعی آنان را به جهان بشریت نشان داد.

امام جمعه دیواندره در ادامه با اشاره به آیه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»، گفت: خبر ترور دانشمند متعهد، خادم صدیق، اهل تحقیق، مدافع حریم امنیت و غمخوار محرومان در این برهه از زمان پژوهشگر واکسن کرونا شهید محسن فخری زاده ،مردم متدین ایران زمین را بار دیگر به سوگ و ماتم نشاند.

وی اضافه کرد: شهادت تنها قبه ی ارزشمندی است که لایق قامت رعنای آن سرو آزادگی و حامی آزادگان است و شهادت این ابر مرد زمان بار دیگر نقاب از چهره منحوس مدعیان دروغین حقوق بشر برداشت و نشان داد که اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار توان تحمل رشادت آن شهید رشید سعید را نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: وجود پربرکت آن دانشمند را مانع نفوذ خود می دانستند پس به همین دلیل نقشه  ترور آن اسطوره ی علم و ایمان را کشیدند و عملی کردند اما غافل از اینکه ملت حزب اللهی ایران پرچم بیداری اسلامی را با سینه های ستبر و گامهای سترگ بیش از پیش حاملند و به اهتزاز در می آورند.

وی عنوان کرد: اینجانب با دلی آکنده از غم و قلبی امیدوار به ادامه راه شهداء این مصیبت موجعه را محضر ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (حفظه الله) و بیت مکرم شهید و همفکران ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از نیروهای امنیتی و سربازان ولایت (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات و…)خواستار شناسائی و مجازات عوامل خودفروش این جنایت ننگین هستم.

وی در پایان خطاب به دشمنان عنوان کرد: پیام ملت ما این است که هرگز دست از آرمان های مقدس خویش برنداشته و نخواهیم داشت و تازنده ایم رزمنده ایم رزمنده ایم تا زنده ایم و  یهود و نصاری را دشمن دین و ملت می دانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha