پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: ترور شهید فخری زاده را باید معلول ناکامی و فرافکنی صهیونیسم جهانی و آمریکایی ها دانست؛ دو جریان که مسیر انحطاط و افول را در پیش گرفته اند.

علی‌اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بیان داشت: ترور ناجوانمرده شهید «محسن فخری زاده» برای چندمین بار پرده از چهره دروغین و ضدانسانی مدعیان دروغین حقوق بشر برداشت.

وی گفت: این ترور را باید معلول ناکامی و فرافکنی صهیونیست جهانی و آمریکایی ها دانست؛ دو جریان که مسیر انحطاط و افول را در پیش گرفته اند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: دشمنان این ملت از ابتدای انقلاب هر توطئه ای که می خواستند علیه این نظام پیاده کرده اند ولی همیشه به در بسته خورده اند و آخرین توطئه و نقشه شیطانی آنان ترور دانشمند هسته ای کشورمان، شهید فخری زاده بود.

وی تاکید کرد: این حرکت غیرانسانی این مهم را به ما می رساند که دشمن در حال افول و انحطاط دست به هر اقدامی می دهد که آینده مبهم خود را تضمین کند ولی این مهم هرگز روی نمی دهد و پیروزی نهایی از آن اسلام و جبهه مقاومت است.

دریایی با اشاره به اینکه این عملیاتی تروریستی برای دشمنان یک دستاورد محسوب می شود، گفت: جالب اینجاست که دشمنان ترور یک فرهیخته و نخبه را به «دستاورد» تعبیر می کنند که این تعبیر هم جای تعجب دارد و هم تاسف.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: شهید فخری زاده نمونه بارز یک دانشمند برجسته مؤمن، مجاهد باتقوا و مخلص بود که عمر پربار خود را صرف خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی و پیشرفت کشور کرد.

وی ادامه داد: بی شک فرزندان برومند این سرزمین جواب کوبنده ای به عاملان و آمران این عمل غیرانسانی و وحشیانه خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha