جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری نشست تخصـصی سواد فضای مجازی ویژه طلاب اهل‌سنت کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، کمال گرامیان، مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری نشست تخصـصی سواد فضای مجازی ویژه طلاب اهل‌سنت کردستان خبر داد و بیان کرد: این نشست های تخصصی برای آشنایی بهتر و تخصصی تر طلاب و روحانیون اهل سنت این استان برگزار می شود.

گرامیان افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری چنین نشست تخصصی موضوع مدیریت رسانه و فضای مجازی در خانواده در عصر کرونا است.

مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: تدریس این کلاس های آموزشی را دکتر صالح اصغری، مسئول مرکز سواد فضای مجازی سازمان سراج به صورت ویدئوکنفرانس بر عهده خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مهلت ثبت‌نام در نشست های تخصـصی با موضوع مدیریت رسانه و فضای مجازی در خانواده در عصر کرونا  ویژه طلاب و روحانیون اهل‌ سنت تا ۱۷ آذر جاری خواهد بود.

مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان برای حضور در  این نشست ها می توانند برای ثبت‌نام در این دوره به لینک https://b۲n.ir/۳۱۰۴۰۲ مراجعه کنند.

گرامیان با اشاره به اینکه شرکت در این دوره برای طلاب اهل سنت به صورت رایگان می باشد، بیان داشت: به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر شرکت در دوره ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha