پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور طلاب جهادی در بیمارستان

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده طلاب آموزش دیده در طرح جهادی حاج قاسم در قالب گروه «یاوران سلامت» از امروز به چهار بیمارستان سطح استان کردستان برای کمک به کادر درمان و بیماران کرونایی اعزام می شوند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، گفت: خوشبختانه با حمایت های خوب دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کلاس ها و دوره های آموزشی بسیار خوبی برای طلاب کردستان در بحث مشاوره بالینی تبلیغ برگزار شد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان عنوان کرد: همچنین تعامل خوب دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء کردستان و نیز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان؛ حجت الاسلام بگی ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این برنامه ها یاری کرد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: در کلاس هایی که برگزار شد استقبال طلاب کردستانی بسیار بالا بود و خروجی این کلاس ها، طلاب آموزش دیده در بحث مبارزه با کرونا و توانمند در انجام مشاوره به بیماران کووید۱۹ بود.

این استاد حوزه علمیه کردستان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده ان شاء الله طلاب آموزش دیده در طرح جهادی حاج قاسم در قالب گروه یاوران سلامت از امروز به ۴ بیمارستان سطح استان کردستان برای کمک به کادر درمان و بیماران کرونایی اعزام می شوند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان افزود: این بیمارستان در شهرهای سنندج، بیجار، قروه و کامیاران قرار دارند و طلاب مذکور در این مراکز آموزشی دیده مستقر می شوند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: تشکیل دوره های آموزشی این چنینی برای طلاب یک امر ضروری است، زیرا گروه های جهادی طلاب می توانند در بحث خدمت راندمان کاری خود را افزایش دهند و بهتر و بیشتر می توانند در مسایل امدادی، مشاوره ای و... مثمرثمر باشند.

دریایی در پایان سخنان خود گفت: مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کردستان نیز در این دوره ها که با حضور اساتید برجسته اعزامی از قم برگزار گردید، همکاری و همراهی خوبی در برگزاری این کلاس ها داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha