پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان با اشاره به جایگاه و شخصیت آیت الله مصباح یزدی، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ایشان خلاء وجودی افرادی مثل علامه طباطبایی را پر کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: جایگاه عالمان دین، جایگاه بزرگی است تا جایی که از آنان به عنوان وارثان انبیاء یاد شده و خلاء وجود انبیای دین با حضور عالم دینی جبران می شود.

مدیر حوزه علمیه کردستان در ادامه با اشاره به جایگاه و شخصیت آیت الله مصباح یزدی، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند ایشان خلاء وجودی افرادی مثل علامه طباطبایی را پر کرده اند.

وی با بیان این که آیت الله مصباح یزدی در مقابل جریان نفوذ و نفاق ایستاد و حملات عقیدتی این جریان را خنثی کرد، افزود: مقابله با جریانات التقاطی و پاسخگویی دقیق و عمیق و علمی به شبهات در خصوص مباحثی همچون ولایت فقیه، مردم سالاری دینی، فلسفه سیاسی اسلام و دفاع از مبانی انقلاب اسلامی و...  از ویژگی های این عالم ربانی است.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر ادامه داد: اعتقاد راسخ آیت الله مصباح یزدی به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و حمایت از ایشان از دیگر ویژگی های والای این عالم بصیر است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با اشاره به وضعیت جسمانی آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: خداوند متعال وجود این عالم گرانسنگ را در صحت و سلامت کامل حفظ نماید.

انتهای یام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha