جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نادر رنجبر

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ارتباط بین نهاد های فرهنگی انقلابی باعث ایجاد همگرایی و اثر بخشی بیشتر در جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه های اثرگذاری مجموعه های فرهنگی انقلابی دوری از موازی کاری و کار تشکیلاتی منسجم در کنار هم و استفاده از ظرفیت های همدیگر است که این موضوع یکی از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری نیز می باشد و بارها معظم له بر آن تاکید داشته اند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: تشکیل جلسات و کمیته های همکاری برای برنامه ریزی های کلان فرهنگی می تواند نقش مثبتی در افزایش کار ویژه ها داشته باشد.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: یکی از کارهای مهمی که حوزه های علمیه به عنوان یک نهاد تاثیر گذار می تواند داشته باشد، همگرایی با مجموعه های فرهنگی است که دغدغه انقلاب و منویات رهبری را دارد، لذا بر همین اساس حوزه های علمیه باید این به این موضوع توجه اساسی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر تصریح کرد: یکی از قدم های مهمی که حوزه علمیه کردستان در این خصوص برداشته است، همکاری با برخی مجموعه های تاثیرگذار فرهنگی استان مخصوصا مجموعه قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء می باشد که اثر مثبتی در پیشبرد کارها داشته است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان خاطرنشان کرد: این قرارگاه که براساس دغدغه های مقام معظم رهبری شکل گرفته، یک مجموعه جهادی است که به فضل الهی توانسته کارهای خوبی را در موضوعات فرهنگی در سطح استان کردستان انجام دهد که همکاری این مجموعه با مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کردستان در مجموع اثرات مثبتی داشته و دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر در پایان گفت: برخودم لازم می  دانم از همکاری های این مجموعه مخصوصا، دبیر آن جناب آقای دریایی که با دغدغه مندی موضوعات را پیگیری می کند، تشکر نمایم و ان شاءالله با در کنار هم قرار دادن این ظرفیت ها، قدم های موثری در ارتقای سطح کیفی برنامه های فرهنگی استان برداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha